Kun näytössä on valot päällä, nii se surisee, jopa melko voimakkaasti. Ääntä ei voi olla kuulematta (lähietäisyydellä). Osaako joku kertoa mistä tämä johtuu ja onko tämä normaalia? Aiemmissa puhelimissani en ole moista havainnut. Esim 5800XM näyttö on täysin hiljainen. -Kiitos
Ei toi kyllä normaalilta vaikuta....... Onko näytön värinä asetus päällä? Entä onko ohjelmisto päivitetty?
Moi Itel oli ainaki joskus n95 ni siit kuulu semmonen surina uudesta asti taustavalo pääl. Oli 3 vuotta käytössä, toimii tosin edelleen.
Puhelinta tuntematta.Oletko koittanut taustavalon asetuksista muutella valon kirkkautta. Valoisuuden tunnistin. <-- pienennä --> suurenna,onko vaikutusta.
Puhelimessa uusin firmis (v.12). Akun varaustaso, käytettävä profiili tai näytön kirkkaus ei vaikuta asiaan. Olin yhteydessä nokia care huoltoon. Sieltä kerrottiin, että osa surisee enemmän ja osa vähemmän. Eivät luokittele tuota "ominaisuutta" viaksi. Aiemmin oltuani samaiseen liikkeeseen yhteydessä, sain hyvää ja asiantuntevaa palvelua joten olin tyytyväinen heidän vastaukseen. Tänään sitten sain asiasta postia nokialta (laitoin sinne kanssa kyselyä edellisellä viikolla) Postissa asiaa kummasteltiin ja kehoitettiin viemään laite huoltoon. Lopputulos = kierrä lähtöruudun kautta ja heitä uudelleen.
Mulla sama vika. Neuvoivat laittaa huoltoon, mutta puhelimen lukuisten vikojen vuoksi päätin laittaa viimeisen kerran huoltoon ja perua kaupan.