Näyttöni ei näytä oikein..

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Hakkeri*, Jan 5, 2005.

1. Hakkeri*

Hakkeri* Guest

ostin uuden näytön tässä hiljattain ja se ei näytä oikein kraffaa.. minun pitäisi saada näytöt oletusnäytöt asetuksiin oikein näyttöni Fujitsu Siemens Scaleo c772.. miten se tehdää? yritin yhtä peliä varten päivittää näyttöä mutta se vaan pahensi asiaa.. joten pistin takas samat ajurit..käytän Win 2000.. vai olenko ihan tumpelo?:)

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Fujitsun sivuilta en ainakaan ajuria tuolle näytölle löytänyt, tosin kyllä se näyttö pitäisi toimia ihan plug and play mallinakin oikein.
    Minkälaisia ongelmia sen kanssa oikein on?

3. Hakkeri*

Hakkeri* Guest

No se nyt että krafiikat välkkyy esim: Alien Vs Predator2 pelissä.. Win98 mun piti päivittää näyttis saadakseni peli ees päälle ja siinä kraffat näky ihan oikein.Mut ny ku on Win2000 ja uusi näyttö niin se ei tarvinnu sitä päivitystä mennäkseen päälle.. mut sit ku meen peliin niin kraffat välkkyy vaan sit on on sekasin ruudussa..
    Mulla on Nvidia GeForce MX 440 with Agp8x ja sit ku koitin tähän päivittää niin kraffat oli vielä pahempi..
    Counter Strike toimii ihan ok.. ja Alien Vs Predator2 on aito peli..Alien Vs Predator Redenders kohas mulla on Lichtech Direct3d Redender (d3d.ren)et kumma ku ei toimaa vaikka päivittäisin näyttiksen..?

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    En muista saiko tuossa AvP:ssä OpenGL tilaa mutta kannattaa kokeilla sitä jos siinä moinen oli.
    En kyllä usko että näytössä on vika.
    Uusimmat piirisarjan ajurit asennettuna?

Share This Page