Olen tässä alkanut tuota kellotella tota ASUS Nvidia GeForce GTX 580 DirectCU ii:tä ja ajattelin etsiskellä 24/7 kellot, mahdollisimmat kovat kuitenkin, mutta turvallisuuden nimissä jotta ei kortti mene rikki. Afterburnerilla olen nyt nostellut voltit tuohon 910MHz:n kohdille, memory on 2050MHz ja voltit on 1.125V. FurMarkilla olen testaillut tunnin, kaksikin siinä päällä eikä lämmöt tunnu tuosta enää nousevan, ne pysyvät siinä 85celsiuksessa. Mitä luulette, kokeneemmat kellottajat, olisivatko nuo hyvät kellot 24/7 käyttöön ilman että näyttikselle mitään kävisi, jos konetta käytän yleensä 2-5h kerralla, 5h olisi maksimi siis missä ei kävisi vielä kortille mitään. Kiitos etukäteen jo vastauksista ja neuvoista, jos niitä tulee.
Ei varmasti tarvitse furmarkilla noin pitkään korttia härnätä. Aivan varmasti on vakaa ja normaali pelikäytössä nuo lämmöt ovat varmasti huomattavasti alhaisemmat. Itse kellotuksien jälkeen yleensä ajan furmarkkia max 15-20 min jotta saan selville maksimilämmöt.
Nyt on tuota memoryakin nostettu 2100MHz:iin mutta 3Dmark 11 ei loppuun asti päässyt noilla, kaatui jostain syystä näytönohjain aina viimeisessä testissä, joten pistin core clockin tohon 905MHz:n kohdalle eikä enää kaatunut.