Eli voiko näyttiksen piiriä. coolerin vastaista puolta. kuumentaa butaani sytkärillä jossa sininen liekki niin niitä liitoksia sieltä ja mistä kohin niitä voi sieltä kuumentaa ja miltä etäisyydeltä ja kauan jne ja voik otuossa käydä mitään suurempaa haaveria.? http://www.youtube.com/watch?v=My8jqTJTtgY Edit tuolla videolla kuumennetaan vain piiriä keskeltä eli tartteeko sitä muualta Edit 2: ei siis mitään haittaa vaikka ei voisikaan koska kyseessä vanha kone elikkäs siihenhän voi sit ostaa jonku parinkympin ohjaimen kun ei sillä pelata tai mitään.
Uunitus taikka kuumailmapuhallin. Butaanisytkäriä en käyttäisi, kun noilla kahdella muulla keinolla sen lämmön saa leviämään pitkin korttia.
Itse olen käyttänyt joko butaani tohoa tai esim. hiusten kuivaajaa "korjaillessani xbox360 lämpö ongelmia. Tasaisesti kyllä varmasti uunissa lämpenee mutta ei kai ole tarkoitus koko korttia lämmittääkkään.. eikös ne muut osat saata käärsiä siitä ylimmääräisestä lämmöstä. Joten omasta mielestäni ainakin parempi mitä tarkemmin saa lämmön "vika" kohtaan. Butaanilla kyllä helppo lämmittää hiukan liikaakin..
Oisit samantien multa vaikka priva viestillä kysyny youtuupis... siis toi on mun tili ja mun video Ja asiaan. toi sytkä juttu on erittäin perseestä, se 99% polttaa näyttiksen lopullisesti. ja uunitus räjäyttää/tuhoaa kondensaattorit näyttiksestä ja sitte ruuat joita uunissa tehdään maistuu kemikaaleille... nimimerkillä 4650 uuniin seuraavanapäivänä synttärikakku uunii... Helpommalla pääset hankkimalla laser toimisen lämpötilamittarin, ja kuumailmapuhaltimen. Lämmitä gpu tasaisesti ja hieman sen ympäristöä, lämmitä siltä puolelta missä piiri on. Lämmitä kohde 300c tietämiin, mieluiten vähän yli, ja pidä se siinä 30sec-45sec anna tämän jälkeen näyttiksen jäähtyä 10min ennen kokeilemista.
Joo kävin hakemassa kaupasta tohon vanhaan myllyyn gt210 ja speelaa. ei viitsinyt alkaa leikkimään ei kyllä olis ollukkaan butaanisytkärilä ku etiskelin ja kyllä tiijän ett toi on sun kanava
radeon 3450 artifaciongelminensa ja lämpöongelminensa kanssa uuniin,vuosi myöhemmin ja kortti pelittää edelleen, ehkä se on se tuuri mikä tuossa korjaa sen kortin
Tämä on artifaciongelma ja sitten,lämpöjen puolesta en osaa sanoa että miten korjasi mutta 80*C idlelämmöt (passiivijäähy) vaihtui 40*C lämmöiksi fullhd videota youtubesta katsottaessa (sama jäähy vieläkin) E: kuva vain viitteellinen,ymmärrät millaisesta ongelmasta puhutaan
Joo ymmäränhän mää.. ite en ymmärrä miten mulla on pienemmät lämmöt täl asuksen gtx 470 ku vanhal asuksen 7770hd;:lla ja fermit pitäs MUKA lämmetä mut idle 30-40 ja rasitus 70 jäähyn oon käyttäny irti ja putsanu ja muutenki siistiny sielt
no se mikä tuossa asuksessa on tullu eli referenssi joo. vanhat lämpötahnat oli niin onnettomat että otin kokonaan pois ja lämmöt on abou 5-10 alhasemmat idles rasitukses jotaki 3c alemmat