Näytönohjain luulisin,koska esim Colin McRae Rally 3:ssa ja TOCA Race Driverissa kuva nykii ajoittain ja se ärsyttää todella paljon varsinkin silloin kun tulee enemmän toimintaa. Laitteisto kokoonpano: Emolevy: Soltek SL-85DRS2, Socket 478, SIS 645 A2 Prosessorientium 4 2.0 Ghz Muisti: 512 ddr Näytönohjain: Sapphire Radeon 9000 Pro 128Mt Kovalevy: Seagate 40GT Kotelo: Antec Sonata Piano Black, 380W ATX Lämpötilat: CPU 44c CPU2 34c System -55c
En tiiä tuosta näytönohjaimesta, mutta ainakin CMR3:n oli tehty aika raskaalla grafiikka moottorilla.. Mulla ATI Radeon 9600 PRO ja ei jaksanu pyörittää kunnolla tuota CMR3:sta. CMR4:n pyörii todella helposti.
Ei taida olla vikaa vaan ominaisuus Kortti on vain alitehoinen tuolle pelille. Voit kokeilla laskea resoluutiota ja detaileja pelistä elleivät ole jo minimissä. Ja kannattaa tarkistaa ettei ole antialiasing päällä.
Laitoin tossa TOCA Race Driverissa kaikki minimiin ja auttoi vähäsen, mutta ei tarpeeksi. Täytyy ostaa varmaankin uusi näytönohjain.
Olen kokeillut pelejä toisella näytönohjaimella ja ovat toimineet todella hyvin. ASUS Geforce 2 GTS 32Mt
Toisella?? siis kokonaan eri koneella? Onko koneessa kuinka paljon "paskaa"??? Ne vaikuttaa aika paljon... Putsaappa kone ja aja Adaware yms... sekä eheytä kovo...
Sama tietokone mutta otin toisesta koneestani näytönohjaimen. Olen tehnyt viruspuhdistukset ja siivonu koneen Ad-Awarella ja Sbybotilla ja myös eheyttänyt koneen, mutta ei auttanu
1. Heität vesilintua tolla kortilla 2. Hankit uuden, 9600 XT -> /5700 Ultra -> 3. Putsaat vanhat ajurit kaikki pois esim Driver Cleaner 4. Asennat uusimmat ajurit näytönohjaimeen 5. Poistat Spy/spam waret koneesta + muut haitta jutut 6. Pelaat pelejä
Mistä ton Driver Cleanerin saa ? Mikähän olisi hyvä näytönohjain 100-200€, jossa olisi hyvä hinta laatu suhde.
Paras hinta-laatu suhde on tällä hetkellä radeon 9800 pro kortissa. Maksaa karvan verran yli 200 euroa.