Onkohan mun näyttis mennyt paskaksi? Kaatuu täs kerran ku pelasin ja sen jälkeen ei oo toiminu. Käynnistyksen jälkeen heittää ruudun vaan mustaksi eikä saa suljetuksi kuin ottamalla johdot pois ja sen jälkeen ainoastaan vikasietotilassa päälle. Oon kokeillu poistaa ajureita ja asentaa uudestaan sekä manuaalisesti että windows updaten kautta, mutta ei auta. Löytyyköhän keltää tietoa tähä ongelmaa?
Joku ikivanha saattaa löytyä. Näyttis on NVIDIA GeForce GT 8500, AMD Athlon(tm) 64 dual core processor 5000+ 2.61 GHz, muistia 3 gt, vista ja 32-bittine käyttöjärjestelmä. Tarviisko muuta tietää?
Sori tää jäi sanomatta että ku poistin ajurit nii sen jälkee toimi ihan normaalisti tosi vaa sillä vga sovittimella. Tän perusteella aattelin että se nyt olisi siinä näyttiksessä se vika. Muuttaako mitää vai suositteletko vieläki sen toisen kokeilemista?
Meikäläisellä teki uunituore GTX 580 tuota aivan samaa. Missä voisi piileä vika? Kortti lähti Jimm'sille tsekkaukseen, mutta jos kortti onkin heidän mielestään ehjä, niin mikä komponentti pitäs tsekata ensiksi? Kone on vastikaan kasattu, mutta turha takuu lähetys on Jimm'sin hinnastolla 20e plus lähetys kulut, joten täytyy vain toivoa että kortissa ongelma. Mulla tosin aukeaa vinukka sisäänkirjautumisruutuun asti, mutta sen jälkeen näyttis ei anna mitään signaalia DVI ja HDMI liittimistä? Kokeiltu uusimilla ja mukana tulleilla ajureilla. Powerikin on 850w joten tuskin sekään tota tekee, kun kortti toimi pari päivää moitteetta. Ideoita? Ajatuksia? -Sata
Muistitestin voisi laittaa päälle ja jos ei virheitä, niin sitten ehkä emolevy. Olettaen siis että poweri ei ole mennyt rikki. Ihan hyvin korttisi voi olla viallinen, just lähetin Asuksen GTX 570:n takuuseen. Siinä ei ollut juuri noita oireita, mutta kortti on melkein samaa sarjaa kuitenkin.
Eli näyttiksessä se vika taisi siis olla meikäläisellä. =) Hyvä ettei mitään emolevyä tarvinnut alkaa vaihtamaan yms. -SATA
Jep. Mulle tuli äskettäin tuo sama viesti, eli minullakin oli näyttis rikki. :O Edit: tarkennuksena vielä, että oma näytönohjain piirsi jotain aaltoilevaa häiriöviivaa näyttöön pelien aikana.