ois semmone ongelma että näyttiksestä ei tule kuvaa näytölle. siis ei näyttö ole rikki. Välillä kyllä tulee kuva näytölle esim. kun irrottaa näyttiksen ja laittaa takaisin. ELi ei toimi aina. mutta kysymys kuuluu: onkó se rikki? ja jos on niin voisko joku kertoa mistä saisi edullisesti uuden. ja näyttiiksen tiedot: VA2012w-2 (1360x768@60Hz) 512MB GeForce 9800 GT (Gigabyte) Kiitos jo etukäteen
kone oli n. viisi viikkoo "ulkona"(en haluu kertoo et miks) ennen ase toimi kyllä ihan hyvin mut nyt ei mut jos se ois näyttis/emolevy rikki osaatteko sanoo mistä sais halvalla hyvän?
hmm, siis millä tavalla ulkona? Jos ihan asian varsinaisessa merkityksessä niin 5 viikkoo si ei vielä oikeen pakkasia ollut (kunnollisia) joten sanoisin että kosteus ehkä voinut vaurioittaa jotain liitintä näyttikses tai emos. Tai missä vaan.
Hapettuma,kokeile hangata näyttiksen liitintä emossa,sekä näyttiksen liitintä itsessään,normaalilla a4 tulostinpaperilla,toimii hyvin hienona "hiekkapaperina",ja poistaa mahdollisesti mahdolliset hapettumat,yms,jos sellaisia on,
moip,ja ave te tietäjät.kerron oman kokemuksen.Näytönohjain joka on ollu mun koneessa,vissin kaikissa,integroituna ja voi voi,näytön ohjain kortti? pitänee aina ostaa vähän parempi,muka. muinoin kuvaputkiaikaan oli tarjolla upea isoruutuinen muodokas pehmeillä ulokkeilla josta stereo/hifi saundit irtosi Tosi hyvin,näyttölaite jonka "asiantuntija" totesi kalliiksi korjata eli ei kannattanu ostaa.silmiä hivelevä toosa vei voiton.ostin sen ja oikaistuani 2 neulaa tai pin niä mitä ne nyt onkaan vga liittimessä toimii täpöllä nytkin. saattaa varastossa tulla jotain vaurioita,kyl ne pelittää kun käyttis hyvin.
Sitä liitintä,joka laitetaan emoon,eli pci-e liitintä näyttiksessä, Miten tämä oikein liittyi näytönohjaimen toimimattomuuteen?,tottakai nuo isot kuvaputkihökkelit on toimivia kapistuksia,ei tuossa tekstissäsi kyllä olen oikein järjen häivää,itse en ainakaan saa siitä mitään selkoa oikein...