Näyttis rikki?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by Mixu666, Mar 24, 2013.

  1. Mixu666

    Mixu666 Member

    Joined:
    Nov 18, 2012
    Messages:
    94
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Aiheesta myös rautapuolella juttua , laitetaan tähän vielä linkkiä, mutta näin lyhyesti

    Näyttis: http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_22_541&products_id=65352
    Jos ette vikaa jaksa tuolta lukea niin lyhyesti:

    Ensimmäiset 2-3 pv näyttis toimii moitteetta.. sen jälkeen kone alkaa kaatuilla(ei vastaa) pelaamisen aikana, joskus 20min pelin jälkeen ja joskus 2h ja tätä kestää n.3pv (AJURIT UUSIMMAT JA KUNNOSSA)

    Tänään, kuudentena päivänä alkoi kone kaatuilemaan jo tälläkin sivustolla, lopulta kävi niin että näyttö meni power saving-tilaan niinkuin ennenkin kaatuessa mutta huomasin että kone vastasi komentoihin, kokeilin piruutta, että vaihdan näyttöjohdon pois näytönojaimesta ja laitankin sen emolevyn DVI-porttiin niin tietokone toimi, mutta tämä ko. näytönohjain oli kadonnut laitehallinnasta, eikä mikään muukaan laite sitä enään löytänyt.

    Nyt kysynkin tämän puolen experteiltä, voisiko olla että Systemastore on kasannut koneen huonosti, eikä näyttiksellä ole kunnon kontaktia koneeseen tms? Vai onko kyseessä vaan maanantaikappale? Laitetaans vielä koneesta pikkasen tietoja

    Emo: Asrock Extreme 4
    Prossu: Intel i5-3570k
    Näyttis: Gigabyte Radeon 7970 Ghz-edition
    Virtalähde: XFX 650W Core-edition (bronze)
    Muistit: G.Skill 16GB (memtestillä todettu että ovat kunnossa)
    Win 7 Home Premium
     
  2. rick79

    rick79 Senior member

    Joined:
    Feb 15, 2009
    Messages:
    5,125
    Likes Received:
    547
    Trophy Points:
    193
    Samat tyypit täällä vastailee eli tuplapostaus oli turha... Se kone kannattaa lähettää takuuhuoltoon ja vaikka etukäteen soittaa systemastoreen. Itse olen sinne yhden näyttiksen laittanu takuuseen ja noin kolmen viikon päästä sain vastaavan tilalle, viive johtui siitä näyttis lähetettiin maahantuojalle. Mutta asia hoitui mutkitta ja helposti, saatekirje myös paketin mukaan jossa kerrot viat ja kuvailet miten ne ilmenee ja missä tilanteessa.
     
  3. JTPN

    JTPN Active member

    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    1,148
    Likes Received:
    71
    Trophy Points:
    58
    Oletko kokeillut niinkin yksinkertaista asiaa kuin irrottaa näyttis ja laittaa takaisin?
     
  4. micro2013

    micro2013 Active member

    Joined:
    Sep 3, 2012
    Messages:
    1,248
    Likes Received:
    26
    Trophy Points:
    58
    joo...onkos toi virustorjunta puoli miten kunnossa??
     

Share This Page