Eli minulla on ongelma luultavammin näytönohajimen kanssa, pelailin peliä ja yht äkkiä Peli jääty paikoilleen , odottelin 5minuuttia ja mitään ei tapahtunut , bootasin koneen ja sitten vasta alko tulla mielenkiintoisia juttuja , alukis näytölle tuli vihreitä ja valkoisia pistetä ja kone ei suostunut avata windowns XPtä ollenkaan , pääsin vikasiento tilaan kattelemaan tietoja ja huomasin että kone ei tunnista enään näytöohjainta. ( näyttis on Nvidi Gfroce 9800 GTX). putsasin tämä jälkeen kaikki pölyt , kattelin että kaikki johdot on kiinni jne. seuraavana päivänä pääsin kirjautumaan Widowsiin ihan normaalisti , vaikka vieläkin ne ihme vihreet ja valkoset pallot oli kun käynnistin koneen , ohjaus paneelissä ei ollenkaan löytynyt Näytönohjainta , MUTTA itse kone löysi uuden laitteen mikä oli Nvidi Gforce 9800 GTX , kuin yritin asentaa sitä uudelleen niin Windows lähetäää jonkun Viestin että '' et voi asentaa tätä hommaa koska windos XP logo testi ei tunnista tätä laitetta''. poistin myös vanhat ajurit mutta kuin koitan lataa uusia niin se alkaa taas valittamaan samaa Logo testi paskaa ja jos menen vaan Jatka niin kohta koko ruutu menee mustaksi ja ylös tulee viiva ja mitään ei tapahdu enään. Ois kiva tietää onko Windows XP jotenki paskana tai onko Näyttis tai emo mennyt mäsäks tai onko jollain jotain vinkkiä mitä kannttas testata. Itse kone on Toiminut about vuoden ihan kunnolla ja nyt ihmeelisesti meni rikki. Kiitoksia
Moro! Kävisiköhän näytönohjaimesi vähän liian kuumana? oletko tarkistanut onko 9800gtx jäähy kunnolla kiinni? Oletko kellottanut näyttistä, jos olet voi johtua siitä että ei pysy vakaana asettamillasi kelloilla, jos et ole niin epäilen vain että näytön ohjain käy liian kuumana. Sinuna tarkistaisin näytön ohjaimen jäähyn kunnon. Mene vikasietotilaan ja puhdista koko kone! aja Regcleaner'it + virus scan