Joo eli oon ehtimässä uutta näyttistä k tää vanha on nii huono ja sillee ko tää on geforce gt 620. Eli tää on tosi huono. Eli mikä näyttis mun kannattais hankkia ko oon kattonu tota asus geforce gtx650 ti boost vai onko se liian hyvä tähän settiin jos on niin voitte ehdottaa parempaa näyttistä tähä settii 6 gb ram intel core i5-2320 Budjettina on 200€ Kiitos jo valmiiksi!
Heivaa suoriltaan parempi näyttis... XFX 550W + Palit GTX 660 tai Asus GTX 660 DirectCU Edit: Muista tarkistaa mahtuuko koteloon normi ATX virtalähde ja näyttis, muuten menee kotelo vaihtoon samalla Nexus Trio.
Minkä kokosia noi atx powerit yleensä on et voisin mitata et mahtuuko se toho mun vanhaan koppaan. Ja tossa toisessa näyttiksessähä lukee et siihe riittää 450 wattine virtalähe vai riippuuko seki laadusta?
laadusta riippuu,ja atx poweri on atx poweri,kyll äse poweri menee koppaas,mutta kun pakettikoneiden kopat on vähän ahtaita muutenkin/huonohko ilmankierto,tms
XFX 450W ja XFX 550W on halvin virtalähde, joita kannattaa ostaa ja ovat laatu kamaa. 450W mallissa on ainoastaan 1x6pin lisävirta kaapeli, joten voit jatkossa joutua leikkii adapterilla. XFX ainut huonopuoli on rasituksessa koventuva meteli ja tämän takia 550W malli on hyvä vaihtoehto. En nää itse järkeväksi säästää 10€ ottamalla tuota XFX 450W mallia. Valmistajan antamat mitat: XFX 550W = PSU Dimension (cm) : 17.0 x 15.0 x 8.6 XFX 450W = PSU Dimension (cm) : 14 x 15 x 8.6 Käsitykseni mukaan molemmat mallit pitäisi olla samankokoisia, mutta tuossa taitaa olla virhe? Mutta jos lähelle noita mittoja on tilaa, niin pitäisi mahtua. 450W riittää tehonsapuolesta helposti, mutta ylempänä luki miksi 550W mallia suositellaan. Huono poweri voi viedä hajotettaas kaikki koneen osat mukanaan... Saattaa siellä olla ATX poweria pienempiä malleja ja hyvin usein pienemmissä koteloissa onkin.
Tätä väitettä kannattaa käyttää harkiten. Yleensä emon konkat tai kovo menee ekana. Ne yksilöt, jotka posahtaa kun toision elko kuivuu pystyyn ja kun kuu on oikeassa asennossa hajottaen likimain kaiken, ovat harvassa.
http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_21_549&products_id=41289 Onko tuo koppa hyvä että mahtuuko osat sinne hyvä
Mahtuu kaikki osat. Kopan hyvyyteen en ota sen pahemmin kantaa koska itse en ole koppa-asiantuntija ja en muutenkaan välitä kopan ominaisuuksista.
Peruspaska räminäpeltikoppa. Ei mitään uutta auringon alla. En itse ostaisi, koska esmes. Merc Alpha/Beta Bitfenixiltä tuo samaan hintaan laadukkaamman tuotteen halvemmalla. Toki Jos ikkuna on intresseissä, niin tuon voittanutta saa hakea isommasta hintaluokasta.