Kun mun ngagessa ei toiminu mp3 soitin ja muutenkin se oli vähän sökönä, niin osuin sitten netissä ohjeeseen, miten tehä ngageen HARD RESET. Piti kirjottaa *#7370# ja laittaa suojakoodi. Tein näin ja puhelin käynnistyi uudestaan, mutta kun se kysy kellonaikaa niin sitten se heitti, että "Sovellus suljettu Maillnit" painoin ok ja laitoin kellonajan sekä päivämäärän. Tämän jälkeen ngage meni normaalin näköisesti valmiustilaan, mutta kun painaa mitä tahansa muuuta näppäitä, kuin numeronäppäintä, niin herjaa "Järjestelmä virhe". Puhelimen pystyy kuitenkin resetoimaan, sillä numerot toimivat. (Olen kokeillut resetoida ngagen uudelleen moneen kertaan, mutta aina ihan sama juttu) Mitä voin tehdä, kun hard resettikään ei toimi???
Kävin kattomassa ja siellä nokian sivulla pyydetään akun takaa koodi, kun laitan sen koodin niin herjaa: Sorry, there is no software available for your product code......
Hard resetoitu järjestelmä ei tykänny näköjään muistikortista jossa on tiedostoja. (Alustin muistikortin ja nyt toimii ihan ok) Edit: Miksiköhän mp3 ei vieläkään toimi??