Aiheen nimi sanoo kaiken. Mitä mieltä olet N-Gagesta? Mitä pelejä omistat sille jos omistat? Tässäpä oma top 3 N-Gage pelit mitkä omistan 1 - ONE 2 - World Series Of Poker - Pro Challenge 3 - Asphalt 3 Street Rules PS. Ostin eilen One:n N-Gagelle, mahtava peli. Pelasin paljon. Olen aina odottanut että ne vähän alentais Orange Boxin hintaa steamissa. No, maksoin siitä One:sta 10 Euroa. Nyt aamulla kun avasin steamin niin arvaatteko ikinä mitä silmäni näkevätkään? "Steam Weekend deal, The Orange box 66% off! Now 9.99!!" olin just tuhlannu rahnat siihen One:n kun olisin voinut ostaa 5 hemmetin hyvää tietokonepeliä 10 eurolla! ei voi mitään mutta silti ***pii tuommoset.
Onko nyt kyse jo tuosta kuolleesta ja kuopatusta puhelimesta nimeltä N-Gage, vai sen uudesta tulemisesta pelipalveluna? Mikäli ensimmäinen, on viesti muutaman vuoden myöhässä. Nykyisestä taas Worms World Party on herättänyt mielenkiinnon. Harmi vaan ettei ole 5800:lle tullut, eikä varmaan tulekaan kun on niin ei-kosketusnäytöille suunnattu palvelu. OT: Jos elämä on kympistä kiinni niin kannattaa varmaan muuttaa luolaan.
Elämä on kympistä kiinni? No anteeksi jos en käy toissä 16 vuotiaana. Ja KYLLÄ nyt on kyse siitä Sovelluksesta.
Anteeksi, korjaa jos olen väärässä mutta eikö aiheen nimi ole "N-Gage pelit" eikä "arvostelkaa aiheen aloittajaa"? Ja kyllä joskus välillä kulutan aikaa pelaamiseen. Harrastan myös Softausta, Skeittausta, Kalastusta, ja Potkulauta Flatland/Freestyleä. Että sinun kaltaisen nörtin kannatta pysyä nyt ihan hiljaa siellä. Mene pelaamaan Counter-Strikeä.