N-Gage QD ja värinä ongelma

Discussion in 'Kaikki muut pelikonsolit' started by LaarDicki, Aug 21, 2005.

1. LaarDicki

LaarDicki Member

Trophy Points:
    16
    Värinähälytys päällä, ja kun puhelu tulee, kuuluu ampiaisen ininää mutta puhelin ei tärise ei sitten millään.

onko jotain ratkaisua?

2. aleksiho

aleksiho Guest

Vika saattaapi olla siinä vaan että värinähälyttimen epäkesko pyörä joka värinän aiheuttaa ei välttämättä olekkaan tarpeeksi epäkesko jotta siitä tulisi voimakasta värinää.

Ampiaisen ininä johtuu luultavasti värinähälyttimen moottorista joka pyörii.

Vertaa minkalainen värinää muut n-gaget pitävät, koska saattaa olla että puhelimessa vain on niin heikko värinä(olen itsekin joskus kuullut sellaisesta ongelmasta kaverilla).

Jos puhelimessasi on selvästi heikompi värinä kuin muiden niin ei olisi mikään mahdottomuus sekään että epäkesko pyörää ei olisi kännykässäsi ollenkaan syystä tai toisesta. Jos puhelimessasi on vielä takuuta jäljellä niin toimita se takuu huoltoon, mutta jos ei niin voisit vaikka itse avata puhelimesi jos taitoa ja kiinnostusta löytyy.

ps:lähetätkö minulle vastauksen miten kävi sillä vika olisi mielenkiintoista kuulla. lähetä myös viestiä jos on kohtaat korjauksessa jotain muita ongelmia.

Share This Page