Mulla on ollu käytössä noin 2kk nokian n73 johon ostin muistikortin verkkokaupasta, noin kuukausi sitten aukaisin puhelimen näppäinlukosta niin puhelin vaati muistikortin salasanaa (jota en ollut asentanut. noh sammutin kännyn ja käytin korttia pois ja voila ei kyselly salasanaa, vaan pääsin käsiksi muistikortin tietoihin. meni viikko ilman ongelmia kunnes taas kerran kun aukaisin näppäinlukosta ja sama peli, salasanaa vaati känny. tein taas temput ja kortti toimi. rupes kuitenkin vaivaan niin että asensin oman salasanan että jatkossa voisin sitten näppäillä sen kun se sitä kysyy nyt viikonloppuna se taas rupes kysyyn sitä salasanaa ja minä kirjoittamaan sitä omaa salasanaani, eipäs kelvannukkaan vaan näyttöön pamahti väärä salasana... no ok minä tein vanhat temput ja puhelin toimi taas. sitten juteltiin naapuripojan kans niin se kerto että kannattaa "bootata puhelin eli ottaa akku pois vähäksi aikaa. Minä insinööriä uskomaan tein työtä käskettyä, noh sen jälkeen puhelin kysy taas salanaa minä yritin käyttää korttia pois ei auttanu sitten kirjoitin oman salasanan ei kelvannu. ja kortti meni lukkoon. oon yrittäny laittaa kortin tietokoneen kortin luku paikkaan muttei kone sitä tunnista ei vista eikä xp, nokian pc suitekaan ei korttia löydä?? Mikä neuvoksi onko kortin data menetetty?