N73 teemat (ei voi poistaa, ei voi asentaa..)

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Turska682, Jun 23, 2007.

1. Turska682

Turska682 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli kun asennan puhelimeeni teemoja niin joskus puhelin sanoo että ei voi asentaa, joskus että varmenne vanhentunut tai joskus asentaa ihan kiltisti. Tosin jos se asentaa jonkun teeman niin joku vanha teema on sitten poistettu automaattisesti.
    Varmenteet saa hoidettua vaihtamalla puhelimen päiväyksen 6 kk aikaisempaan.
    Kun yritin asentaa poistetun teeman joka eilen asentui aivan normaalisti niin nyt puhelin sanoo että ei voi asentaa.
    Kun yritän poistaa jo asennettuja teemoja niin ei puhelin reagoi millään tavalla c-nappiin.

Olisiko minkäänlaisia neuvoja?

2. H.H

H.H Guest

haluaisin itse kyllä tietää kanssa vastauksen tuohon?

3. koW4Rlock

koW4Rlock Regular member

Trophy Points:
    26
    olisko joku virus? ookko ajanut virustarkistusta, vaikka en mää tiiä noista kännykkä viruksista... voi olla kans joku mikropiiri rikki = vie takuu huoltoon

4. horst_a

horst_a Guest

Itsellä täsmälleen samat ongelmat, en usko et jotai viruksia ja eikä tää rikkikään ole. Mitä avuksi?

5. frenzyone

frenzyone Regular member

Trophy Points:
    26
    Teema asennuksessa itse käytän varmenne ongelmassa suoraan vaihtamalla vuosiluvun 2006:een.Teeman poisto ongelmakin on tuttu,omat teemat on muisti kortilla.Kun eräs teema ei lähteny sitten millään pois,ei C:llä eikä sov.hallinnasta,tein kortista nokian softalla varmuus kopioinnin kortin sisällöstä ja formatoin kortin sen jälkeen.Kun palautin tiedot kortille takas niin teemat oli hävinny(kaikki),mutta musiikki ja valokuvat säilyi.Hävisi myös toi ongelma teema jota muuten ei saanu pois.

6. Turska682

Turska682 Regular member

Trophy Points:
    26
    Minä tein saman jutun, mutta enää eivät asennu ne teemat mitkä ennen normaalisti asentuivat.. Ja vaikka on vielä samat asennustiedostot tietokoneella.

7. frenzyone

frenzyone Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo varmuus kopiointi ja sen palauttamat tiedot takaisin puhelimeen,en tiedä miksi jättää teemat palauttamatta.Mutta pääsin eroon ongelmasta ja asensin teemat uudestaan.Itse olen ladannut asennus tiedostot pc:lle josta ne on helppo asentaa uudestaan,ja poistaa ongelmalliset tiedostot koneelta ettei vahingossakaan aja takas n73:lle.Eikö koneelle tallennetut asennustiedot suostu asentumaan uudestaan puhelimeen?,jos ei niin hae uudestaan netistä,tallenna pc:lle ja asenna puhelimeen.Mistä muuten haet teemat,itse käytän zedgee ja ownskiniä.

8. Turska682

Turska682 Regular member

Trophy Points:
    26
    Käytän Zedgeä ja Mobile9:ä. Eipä toimi vieläkään, mutta jatkan taistelua..

9. Turska682

Turska682 Regular member

Trophy Points:
    26
    Saako jonkunlaista ilmaista virustarkistusta mistään?

Share This Page