Olen yrittänyt kovertoida avi-filuja katsellakseni niitä kännykästä. Vain ääni kuuluu, kuvasta ei tietoakaan. Voisko joku vääntää rautalangasta miten se onnistuu. Tarviiko puhelimeen ladata jotain kodekkeja. Mihin muotoon video pitää kääntää että toimii puhelimessa.
Käänsin avin mp4 muotoon. Silti ilmoittaa että ääntä tai videoleikettä ei voi toistaa. Yritetään toistaa erikseen. Miksi puhelin ei ymmärrä mp4 muotoa, ääni kuuluu.
Milläköhän yrität tehdä sitä muunnosta? Aika monet taitaa windowsissa käyttää Superia. Jos niistä mp4 asetuksista löytyy H.264, niin sillä on ainakin toiminut (itse muunnan QuickTimella). Kannattaa ehkä harkita DivX Playerin käyttöä, jos videot vähänkin pidempiä. Se on vähän parempi käyttää ja soittaa avit. Löytyy tuolta: http://mobile.divx.com/login
Heips! Yritin tehdä kääntöä monellakin ohjelmalla. Mutta nyt tuon mainitsemasi H.264 toi toivotun tuloksen ja se onnistui. Nyt käytän Xilisoft softaa ja toinen jolla onnistuin oli Videora phone converter. Thänks.
Itse käytän muuntamiseen PocketDivXEncoder, jolla voi laittaa juuri oikean resoluution videoon ja polttaa tekstitykset kiinni. Todella hyvä ilmaisohjelma. Itselläni on N93 puhelimena.