N95 2gb: aloittelijan ongelmia

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by veeerala, Oct 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. veeerala

veeerala Member

Trophy Points:
    11
    Eli, puhelin on hankittu jo kuukausi takaperin. Ongelmana on se, että puhelimeni ja minä emme synkronoi. Minulla ei varmasti ole lupaa aloittaa uutta viestiketjua vain siitä syystä, että olen tietämätön, mutta en näe muuta keinoa.

Muutaman päivän kaikki tuntui hienolta. Asensin ohjelman tietokoneeseen, päivitin puhelimeen V 30.0.015 (kuitenkin laitetiedoissa lukee tuon numerosarjan alla "Ei päivitetty")... Toiminut on, mutta ei aina.

No, on monenlaista ongelmaa. Ensinnäkin, minulla on kytkypuhelin Elisalta. Siihen kuuluu se nettipaketti, eli puhelin toimii "mokkulana". Netti on hidas ja pätkii. Tiedän että usb ajurit pitäisi asentaa, en vain ole varma miten, koska asensin kaiken siltä cdltä mitä irti lähti. No, tänään puhelin on sitten tehnyt sitä, että käynnistyy yhtäkkiä itsekseen uudelleen. Sen jälkeen täytyy tietysti irroittaa piuhat, että saa netin taas toimimaan.

Sen lisäksi, että minä ja puhelin emme synkronoi, myöskään puhelin ei synkronoi tietokoneen kanssa. En saa pc suite ohjelman kautta siirrettyä mitään tietoa kun huutaa jo erroria. Myöskään Lifeblogia en ole saanut toimimaan (liekö sillä mitään tekeekään). Ärsyttää kun on niin tietämätön ettei osaa tehdä mitään. Hirveästi on ohjeita, mutta sanasto on ihan hepreaa ja käyttäjät ovat hieman pidemmällä puhelimiensa kanssa kuin minä.

Olisiko jossain aloittelijalle ohjeet, miten saada puhelimesta oma näköinen ja toimiva? Kun ei noista valmistajan ohjekirjoista saa mitään irti.

Terveisin, Hankitaansa jo katuva

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page