eli olin ladannut puhelimeeni muutamia pelejä, google mapsin, teksti-tv:n, yms. Sitten otin varmuuskopion tiedoista ja päivitin puhelimen ohjelmiston ja palautin varmuuskopidon. Tällöin osoitekirja, viestit, kuvat ja asetukset tulivat niinkuin pitikin. Mutta pelit ja ladatut sovellukset eivät toimi! Se olisi ihan ok,jos vain saisin poistettua niiden rippeet ja kuvakkeet, mutta ei! Kun yritän poistaa niitä niin mitään ei tapahdu.... Apua? Edit: typoja
nyt olen yrittänyt sellaista, että ottaisin varmuuskopion vain osoitekirjasta ja viesteistä ja palauttaisin puhelimen muuten alkutilaansa, mut en oo pystyny ottamaan näistäkään varmuuskopiota. Ainakaan nokian pc-suiten avulla. Nokian asiakaspalvelustakaan ei vastattu mitää...
Kannattaa asentaa ne softat uudelleen. Ne jää kummittelemaan, kun olet asentanut ne ohjelmat muistikortille ja sitten tyhjentänyt puhelimen, mutta et muistikorttia sen päivityksen yhteydessä... Niiden poistaminen "käsin" sieltä muistikortilta on aika riski homma. Itse olen ottanut muistikortilla olevista tiedostoista valikoidun backupin, formatoinut kortin, päivittänyt puhelimen ja sitten siirtänyt backupista tarvitsemani tiedostot takaisin kortille. Tohon ei taida olla tällä hetkellä mitään muuta kätevää ratkaisua...?
no se tiedostojen uudelleen asennus onnistuu, mut sit esim. kuvakkeita on kaksi joista toinen toimii. Sit ku ohjelman poistaa niin vain toinen poistuu... Tuollaista valikoitua bakua, en ole pystynyt ottaan, tällä hetkellä mulle piisais ku sais edes osoitekirjan ja viestit talteen... Sit mielestäni saisin buutattua luurini alkupisteeseen...
Onks sulla siellä muistikortilla mitään oleellista? Jos ei, niin formatoi se. Jos sulla on Outlook, niin synkronoi ne kontaktit sinne, ja sieltä PC-Suiten valikoista heität sillä "Tekstiviestit" -ohjelmalla ne viestisi tietokoneelle talteen. Näin siis jos haluat vain nämä talteen. Mut ootko kokeillut tehdä backupin siitä puhelimen sisällöstä, formatoida muistikortin ja ladata se backup takaisin? Sori että ohjeet on vähän epämääräisiä, mut kirjoittelen tätä Macillä ja tässä on vähän erilaiset systeemit...
Kiitos HmmmH tuo auttoi... Eipä tullut ensimmäisenä itselleni mieleen vetäistä osoite-bakua outlookkiin.