Eli oon siirtäny puhelimeen kokonaisia levyjä ja nyt oon poistanut muutaman mutta sinne jää ikävästi kummitteleen bändin nimi ja levyn nimi.Millähän saisin nekin poistettua? Ei auta vaikka oon päivittäny soittolistan ja sammuttanut pehelimen ja yms. KIITOS taas!
kokeiles puhelimen ollessa päällä ottaa muisti kortti pois ja laitat takas,tän jälkeen päivität uudestaan musiikkikirjaston.
Ainakin N80:ssa löytyy sieltä musiikkisoittimesta sellainen kuin "Päivitä musiikkikirjasto", joka käy muistikortin ja puhelimen muistin läpi ja lisää uudet löytyneet kappaleet ja poistaa vanhat kappaleet listoilta "roikkumasta".
Juu oon kokeillu! Sen päivittämistä tarkoitan just tossa ekassa kysymykses.Sorry mun moka kun kirjoitin soittolistan kun tarkotin musiikkikirjastoo.
Tiedoston hallinnasta menet muistikortin (tai missä sulla nyt onkin ne musiikit) kohtaan ja etsit kansion Music. Sieltä poistat tyhjät kansiot, siis nuo "kummittelemassa" olevat.
Muuten hyvä mut ei näy siälä.Ne näkyy vaan itse soittimes esittäjissä ja albumeissa.Kun yrittää poistaa niin tulee vaan -Yleinen:Laite ei tue toimintoa.