en oo saannu nokian N95 navigaattoria toimimaan. vaikka mulla on langaton verkko ja puhelin löytää sen niin ei navigaattori löydä sitä ja eikä saa karttoja. kartta kyllä toimii jotenkin mutta kun zoomaa niin ei näy muuta kuin valkoista. voisinko tämän korjata?
Tarkista onko sulla avustettu GPS ja sisäinen GPS käytössä. Asetukset>Yleiset>Paikannus>Paikannusmenetelmät
Oletko kokeillut hakea kartat tätä kautta: http://europe.nokia.com/maps Jos olet niin asenna ne kännykkään USB:kaapelin kautta älä käytä muita yhteys mahdollisuuksia kuin kaapelia koska se on varmin tapa älä myöskään irroita puhelinta ennenkuin saat luvan, ohjelma kertoo tämän!. Jos lataat kartat Wlanin kautta niin yhteys ei saa katketa missään vaiheessa jos näin käy, joudut alkamaan taas alusta.
Tähän oikeastaan lisäkyssä kun on tulossa tuo N95 että voiko navia siis käyttää ilman nettiyhteyttä jos kartat on asennettu puhelimeen eli säästää menoissa on tämän idea tietty?! Vähän rautalanka osastoa mulle kun ei ole vielä tätä puhelinta ja muutenkaan kännyjen ja navin kanssa kovastikaan pelaillut lähiaikoina (lue-silloin viimeksi kun piti pitää erillistä palikkaa mukana gps:ään
Nokian mapsissa pystyy laittamaan niin että et joudu maksamaan yhtään tiedonsiirtokuluja. Otat avustetun ja verkkoperustaisen GPS:n pois käytöstä. Laitat asetuksista verkkovierailuvaroituksen päälle. Sori, itellä ei oo maps-puhelinta joten en tiedä suoria polkuja nuihin.
No heti kun se tulee ja pääsee ruuvaamaan,nyt ei vielä pysty juurikaan viilaa sitä vielä,mutta että onnistuu? Se on pääasia oikeastaan
laitakko linkin mistä sen valmiiksi puhelimeen asennettavan version löytää. toi mun hakema ei oikein toiminu