Mitä pelejä tyttöystävälleni? Tykkäsi muutamista uusimman MB:n mukana tulleen rompun peleistä, tasoloikat ja älypelit ja nyt niitä on jo kuulemma liiaksi pelattu. Mistä löydän moisia "naisten" pelejä?
En ole varmaan paras vastaamaan tähän, koska oma kokoelmani kallistuu enemmän räiskintäpuolelle kuin tavallisiin tyttöjen peleihin...;P Hamsterball Gold tuli ekana mieleen ja vastaavat hiiripelit. Eli refleksejä tuossa haetaan, ohjastetaan hamsteria pallon sisällä läpi ratojen. Kivaa viihdettä ainakin hetkeksi omasta mielestäni!
http://www.popcap.com/ Tuolta sivulta löytyy yksinkertaisia ajantappo pelejä. Äitini ainakin tykkää: Chuzzle, Big Money ja Bejeweled (1 ja 2)
Nuo PopCapin pelit ovat aivan mainioita, itsekin pidän, mutta nekin on jo miljoonasti tahkottu läpi =)
Kyllä tuo minun emäntä on opetellu pelimaailmaan sujahtamista San Andreasin ja nyt Fahrenheitin kautta, mutta kyllä se jotain nuita selaimella pelattavia flash-pelejä aina joskus silloin, kun sallin. Minuun on kyllä pinttyny sellanen usko, että tytöt pelaa nuita selainpelejä vain siksi, että eivät omasta mielestään osaa pelata näitä perinteisemmin poikien peleinä pidettyjä juttuja. Siitä vaan opettamaan!
no anaskin sellanen tasoloikka peli mistä mun vaimo on tykänny ni on hobbit, ja sit sellanen peli kun dynomite on kanssa aikas kova sana. Sitten kannattaa käydä kattoo noita ilmasia pelejä vaikka www.jonneweb.net sivulta. siellä on aikas laaja valikoima kaikenlaista.
Uusinta heroesta on ainakin oman muijan kans pelailtu, vaikkei muuten pelaa ollenkaan. Oikeen ihmettelin ku kysyi että "millos pelataan seuraavan kerran?". Ja sehän on tosi sosiaalinen peli, kun voi pelailla samalla koneella monipeliä.
Tomb Raiderit muija aikoinaan peleihin tykästyessään pelas läpi... sen jälkeen pc:llä farcry, half-life2 ja nykyään pelaa bf2:sta... et sillee, kyl se pelimania emäntiinkin iskee.
Se on kumma toi Postal2, tiedän monta tyttöä, jotka ovat tykästyneet siihen, että saa enste kusta jonku jätkän päälle ja sytyttää se sitten tuleen. Ja onhan se minustakin ihan hauskaa, vieläkin. Postal 3 tulee Xbox 360:lle joskus, saa nähdä mitä jännää siinä sitten on.. Mutta kysymykseen: Umm, mitä ne tyttöjen pelit sitten on? Eikös se ole vähän niin kuin makuasia? Mä tiedän pari tyttöä, jotka eivät yleensä (siis koskaan) pelaa, mutta silloin tällöin ovat naksutellu C&C -pelejä. Tappelupelit on kans kova juttu, varsinkin jos saa valita tyttöhahmon. Tosin PC:lle taida löytyä pahemmin tappelupelejä. Sitten tulee mieleen vielä GTA -sarja, kun kuulemma 'saa hurjastella' ja semmosta jännää. ^^ Ja onhan se Sims2 varmaan ihan jännä, moni tuntuu pitävän... *pyörittelee silmiään*
Counter - Strike Source ja 1.6 sun pitää sille ostaa. Tosin jos se niitä alkaa pelaan niin sillä ei sulle niin paljoo aikaa jääkkään!
me pelattiin yhessä MYST III exile läpi ja ei kauheesti ees tapeltu =) siitä tykkäs. muuten tuo tykkää kevyistä strategioista, kuten Heroes of Might and magic sarja. Mut suosittelen että jotain sellasia pelejä mitä voi pelata yhdessä, niin ei tuu sellaista "seurusteletko ton koneen/konsolin kanssa vai mun?" -keskusteluja niin paljon. Onnea vaan miellyttämis yrityksiin! =)