Hei. Kun tanaan avasin lapparini, niin sielta oli pyyhkiytynyt pois kaikki musiikki, kuvat ja muutkin asiakirjat. Minulla ei ole mitaan hajua miten ko. homma on tapahtunut, mutta ilmeisesti joku virus on ne pyyhkinyt pois. Kaikki ohjelmat ovat kuitenkin tallella. Taman lisaksi aakkosten kolme viimeista kirjainta on kadonnut ja kaksoispisteet, kauttaviivat sun mun muut merkit ovat poissa paikoiltaan tai sekaisin. En siis pysty kirjoittamaan ruotsalaista O ta tai niita kahta muuta kirjainta. Niiden tilalla tulee vain tallaisia merkkeja [ ' ; Olisin kiitollinen, jos joku kertoisi miten tilanteen saa palautettua takaisin normaaliksi. Kyseess' windows XP. Tama on minulle tosi iso pulma, koska tarvitsen lapparia opiskelussa paivittain. Kiitos avusta. (Ja tasta oli kylla toinenkin ketju, mutta en pystynyt kirjoittamaan siihen, eika siina ollut mitaan hyodyllista tietoa)
Kokeile Järjestelmän palautusta aikaisempaan, jolloin virhettä ei ollut. Jos ei auta, niin Winwowsin korjausasennus. Vika voi olla myös rautapuolella, jolloin nämä ohjelmistokeinot eivät sitä tietenkään korjaa. Katso Valvontatyökaluista, olisiko sen lokeissa virheitä, joista saisi vinkkejä. Tämä antaa tietoja kovalevyn virheistä: Suorita - chkdsk c: /r
Oletko varma että kirjauduit samalla käyttäjällä koneelle? Ja jos nuo kadonneet tiedostot oliva työpöydällä tai omissa musiikeissa ja kuvissa niin ne varmaan löytyvät C:\Documents and Settings alta ja sieltä sitten oma profiili.