Narsistisesti käyttäytyvä kµrpä isä

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by MarsWin, May 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarsWin

MarsWin Regular member

Trophy Points:
    26
    UKko ***** sai eilen kamalan raivokohtauksen. Se ei osaa käyttää tietokonetta ja kun meillä on vista ja siihen oli asennettuna office 2000, sitten se hermostu kun olin ladannu englanninkielisen siihen kun se 2000 lakkasi toimimasta. Hakkasi ensin hulluna näppäimistöä sitten kiroili ja kilju mulle, että se olis jotenki mun sµµ.:cry: . Sitten se irrotti sairaanloisesti tietokoneen johdot ja kilju että ''MINÄ jumalauta elätän tämän perheen ja nyt loppu rahantulo(äiti on kotiäitinä kotona ilman töitä) Ja kilju hulluna: telkkari kiinni!! menee sähköä! KOHTA SYÖDÄÄN HERNEkeittoa joka päivä. Minä muuraan muurin tähän tietokoneen eteen, ettei kukaan muu pääse sitä käyttämään. JA TOI KOKO JUTTU EI OLLU MUN SYYTÄ!!!

Sitten se et miks ******* että oo sanonu mulle mitään vaan turhanpäivästä vihjailua! Oon sanonu sille ton jo pari kertaa ja sitten se sµµtti, että tietokoneessa on se vika!! Vaikka ***** se oli liian vanha ohjelma. Se ei millään uskonu ja jatko mun sµµttämistä ja sitten onneks meijän naapuri tietää minkälainen se on ja tuli just meille. Ja se sano et jos on ******* ostanu tietokoneen, niin kyllähän siinä ***** ohjelmat pitää olla. MInä ******* ostan miljoonalla talon täyteen tietokoneita, joita ei pääse kukaan muu käyttämään kuin minä! MINÄ ***** TUON TALOON LEIVÄN!!

Vaikka toi ei edes liittµnµ koko asiaan...:cry: :cry: :cry: . Mutta onneks sentää isoveljellä on omakone ja nµt mä kirjotan tätä viestiä sillä. ***** se sai mut itkemään kun karju mulle kurkkusuorana. Sitten sanoin sille että turpakiinni

2. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    justiinsa...

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page