NAT:in takaa, DC++ 0.699

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by eke11, Feb 4, 2007.

1. eke11

eke11 Member

Trophy Points:
    11
    Back to square one, eli olen jo pahoillani tästä viestistä mutta oon oikeesti yrittäny pari päivää selailla ja etsiä vastausta ongelmiini. Mutta ei... Eli paljon en näistä ymmärrä mutta jotain olen saanut selvitettyä.

Ongelmana on: en pysty hakemaan mitään, edes passiivina. Palomuurin sallii Dc:n poikkeuksena, olen tarkistanut. Eli kyseessä taitaa nyt olla tää NAT-juttu. IP:ni ei oo identtiset.

Oon nyt laittanu ruksit DC:n asetuksiin "direct connection" ja kokeillu myös "manual port forwarding". Syöttäny IP:n. Ja laittanu kaikkiin portit 1412. Mun pitäisi ilmeisesti tehdä ennen tätä jotain? Portinohjaus? Missä se tehdään.. Modeemista ei ole hajuakaan, (tai yhteydestä), pistin nettikaapelin kiinni suoraan seinään ns. opiskelija-asuntolassa.

Paljon typeriä kysymyksiä varmaankin, mutta vähän typerä on omistajakin.

Thanks jos joku viitsii auttaa! :)

2. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    tietääkseni joissakin opiskelia asunnoissa ei mitkään p2p ohjelmat toimi..ja joissain taloyhtiön yhteisessä netissä ei pysty mitään muokkailemaan...voin tietenkin olla väärässä...

3. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Opiskelija-asunnoissa on turha haaveilla p2p-softien käytöstä. Ei tule onnistumaan.

4. eke11

eke11 Member

Trophy Points:
    11
    Tänks, tajusin tämän itsekin lopulta. No can do! :)

Share This Page