Navigaattoria ostamassa

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Jasga, Jun 22, 2010.

1. Jasga

Jasga Member

Trophy Points:
    16
    Olen ostamassa navigaattoria. Onko jollain kokemuksia ja mitä navigaattoria suosittelisitte? Mieluiten laajakuva näyttö, ei 4:3. Itse katsoin tuota TomTomin XL IQ Routes edition Europe:a. Jos jollain on käyttökokemuksia tai muuta sanottavaa tuosta laitteesta niin kuuntelisin mielelläni.

2. aqq

aqq Regular member

Trophy Points:
    46
    Tomtom on käytön kannalta niin sanotusti yksinkertaisin käyttää. Itselläni on ja tyytyväinen olen ollut.
    Muitakin käyttänyt ja mielestäni jotenkin hankalia verrattuna tomtomiin.

3. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    Itsellä ei kokemusta muista ole kuin TomTomista ja ainakin tuohon ONE 1st editioniin olen ihan tyytyväinen ollut. Laite on vanha kun taivas, mutta aina siihen vaan uudet kartat on saanut. Tuossa ihan hyödyllinen sivusto navigaattorin omistajille, löytyy mm. uutta karttaa jne.
    http://gpsunderground.com/forum/forum.php

4. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    mulla on itelläni ollut monta garminin navia ja ollut niihin todella tyytyväinen onnistunut aina vaan vahingossa rikkomaan ne :D

5. topias

topias Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin. Mitä ominaisuuksia haluat laitteestä löytyvän. Haluatko vain pisteestä a pisteeseen b vai olisiko reitin tarkempi suunittelu tarpeen.

Onko kellään tietoa muista win ce pohjaisista laitteista kun verkkokaupa com myyvä photonav.
    Olisko mahdollisesti Becker Crocodile Win ce pohjainen laite.

6. jem57

jem57 Member

Trophy Points:
    11
    Varokaa hankkimasta Navigonia! Laitteen huolto on heikolla tasolla.

Ostin lippulaivana mainostetun 8450Liven. Noin 1 kk käytön jälkeen ruudun yläreunaan tuli kaksi valkoista vaakaviivaa. Laite kutsuttiin Saksaan huoltoon, jossa se on ollut nyt yli 8 viikkoa.

Vastausta kuntoon saamisesta ei ole annettu. Korvaavaa laitetta ulkomaan lomamatkan ajaksi ei ole toimitettu. Eivät edes ole palauttaneet omaa laitettani viallisena käytettäväksi matkan ajaksi.

Seuraus on nyt se, että joudun hakemaan kaupoasta uuden laitteen tilalle lomani ajaksi. Merkki ei tule enää olemaan Navigon.

Navigonin lupaus nettisivuillaan on: "Itse huolto kestää keskimäärin 7 arkipäivää". Annettu lupaus on tapauksessani petetty todella pahasti. viikko on venynyt 2 kuukaudeksi. Täysin kohtuutonta.

Pidetäänpä merkki mielessä. EI NAVIGONIA ENÄÄ KOSKAAN!!!

jm

7. Sandels12

Sandels12 Regular member

Trophy Points:
    26

Share This Page