Navigaattorin näyttö rikki

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by on12joo, May 17, 2010.

  1. on12joo

    on12joo Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Onko jollakin kokemusta Navigonin huollosta?
    Navigonin näyttö meni rikki ja huoltoon varmaan pitäs laittaa.
    Mitähän moinen lysti maksaa?
     
  2. kerbo

    kerbo Regular member

    Joined:
    May 15, 2005
    Messages:
    2,796
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    48
    Kannattaisi varmaan kysäistä Navigonin asiakaspalvelusta missä voisi Suomessa kyseistä laitetta huoltaa. Sieltä sitten hinta-arviota huollolle.

    Mutta voisin kuvitella, että halvemmalla pääsee ostamalla uuden. Paitsi, jos navigaattorisi on joku yli 300€ maksava huippumalli. Perus navigaattoreitahan saa alle huntilla jo joka paikasta.
     
  3. on12joo

    on12joo Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kyseessä malli 7210.
    Kone laitettu huoltoon.
    UPS haki laitteen kotoa ja toimittaa laitteen korjauksen jälkeen. Kuuluu palveluun. Odottelen laskua arvio että vaihto maksaisi 50e->
     
  4. jem57

    jem57 Member

    Joined:
    Jun 21, 2010
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    KOKEMUKSIA NAVIGONIN TAKUUHUOLLOSTA.

    Hankin keväällä 2010 uuden Navigonin lippulaivan, 8450Live-mallin. Vajaa 2 kk laiteen käyttöönotosta näytön yläreunaan ilmestyi 2 valkoista vaakaviivaa. Tarkoitus oli ottaa navigaattori ulkomaan automatkalle mukaan.

    Sain Navigonnilta ohjeet toimittaa laitteen Saksaan takuuhuoltoon UPS:n kuriirikuljetuksella. Toimitus meni perille nopeasti. Siitä sain nettikuittauksen Track&tracella.

    Tätä kirjoitettaessa (21.6.2010) navigaattori on ollut jo 8 viikoa huollossa eikä loppua näytä tulevan. Sähköposteihin vastaillaan mekaanisen pahoittelevasti eikä mitään lupausta laitteen kuntoon saamisesta anneta. Puhelimitse on vaikea tavoittaa ketään. Ja jos jonkun ystävällisen asiakaspalvelijan saa kiinni, niin asia ei edisty lainkaan: kuulet vain ystävällisellä äänellä sen, että ollaan pahoillaan ja tehdään parhaamme.

    Vähintä mitä olen pyytänyt, on että toimittaisivat viallisen laitteeni takaisin matkani ajaksi tai lainalaitteen korvaamaan viallinen matkan ajaksi. Kumpaakaan ei ole suostuttu hoitamaan.

    Joudun todennäköisimmin hakemaan kaupasta toisen navigaattorin ennen matkalle lähtöä. Uusi merkki ei ole takuuvarmasti ole Navigon.

    Olen todella pettynyt Navigonin laatuun ja erityisesti surkeaan huoltoon. Jos harkitset Navigonin hankkimista, niin varaudu Saksassa olevaan huoltoon, jonka nopeus ei kokemusteni mukaan vakuuta.

    En voi suositella kokemusteni perusteella merkkiä kenellekkään.

    Tein vain kaksi virhettä:
    1. Ostin Navigonin
    2. Toimitin sen vähäisen käyttöä haittaamattoman vian takia huoltoon reilu 2 kk ennen loman alkua

    Jälkiviisaasti olisin käyttänyt sitä viallisesti ja laittanut huoltoon kun sillä on vaikka 4 kk aikaa tulla korjatuksi.

    HARKITSE JOS OLET OSTAMASSA NAVIGONIN.
     
  5. on12joo

    on12joo Member

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No minulle jäi hyvä kuva huollosta laite kotoa takaisin kotiin kolmessa viikossa näyttö vaihdettuna ja varustettu suuremmalla muistilla.
     

Share This Page