Mulla on autossa tuollainen yhdistelmävehje, radio/dvd/ yms... Siinä on navigaatio-ohjelmana Route 66 ja sitä ei enää päivitetä. Voiko ko laitteeseen vaihtaa jonkun toimivan naviohjelman ja mistähän sellaisia saisi?
Kun tossa härvelissä ei lue mitään merkkiä ainakaan etupaneelissa! Tämmöset tekstit löytyy: 7 inch touchscreen car dvd receiver. Sen verran manuskasta löysin, että karttaohjelman pitäisi tiettävästi WINCE5.0 -sopiva....
wintoosa ce5.0 pohjalle löytyy mm. Tomtom, automapa, OziExplorer, Smart2Go, igo8, route66, Miomaps, smartcomgps, GpsMid, Navigon.... Tuossa nyt muutamia joita olen itse testaillut hakkapelitta navigaattorilla joka on on win ce5 käyttiksellä.
Kun mä oon tällanen pökelö.. Siis eikö mulla tarvitse olla jonkun ohjelman jotain aiempaa versiota, vaan tilaan karttapäivityksen ja asennan se SD:lle ja sitten autoon, josta se sitten asentuu näppäilemällä? Ja mikä olis sun mielestä paras pohjoismaihin? Jos sinulla olisi joku ohjelma, voisin sen vaikka ostaa, tietäisi että toimii.. T: Ari V
Siis tämä onkuitenkin joku jälkiasenteinen? Eikö edes ohjekirjassa mainittu mitään merkkiä tai mallia? Laita nyt edes kuva, jos vaikka joku tunnistaisi.
Toi mylly on Chinavasion 7 inch touchscreen dvd car receiver ja siis mulla on siinä Route 66- (versio 7.0.2992) SD-kortti, mutta jostain vuodelta 2002. Ei enää kuulema ole tuolle päivitystä. Jos mä siis tilaan vaikka Tomtomin kartan SD-kortilla, niin toimiiko? Eli sehän on Tele Atlaksen kartta ja kun siinä sanotaan, että karttapäivitys, niin tarkoittaako se sellaista, että pitäisi olla joku "perusohjelma" ensin? Vielä löytyi tieto: Navitec Q 02/2006/4/11 ilmeisesti...