Nebula Digi-TV USB vai Hauppauge WinTV Nova-T (pci)?

Discussion in 'Muuta keskustelua kotiteatterista' started by SJK, Jul 25, 2004.

1. SJK

SJK Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen ajatellut ostaa digi-tv-kortin ja olen erityisesti kiinnostunut otsikossa mainituista malleista. Haluaisin tietää kyseisten laitteiden omistajien kokemuksia laitteista. Onko niissä joitain erityisen hyviä tai huonoja ominaisuuksia? Entä olisiko joku muu malli vielä parempi?

2. MaxPaine

MaxPaine Guest

en omista kumpaakaan, mutta olen ajatellut digi-tv-sovittimen hankintaa. tuossa hauppaugessa eivät toimi ylen tekstitykset ja myöhemmin muidenkaan kanavien (kun nekin vähitellen siirtyvät käyttämään standardin mukaista tekstitysjärjestelmää). muutenkin mielestäni tuo nebula (erityisesti tuo ulkoinen usb2 -malli) on paras digi-tv-sovitin tietokoneelle tällä hetkellä, ja olen suunnitellut sen ostoa.

3. SJK

SJK Regular member

Trophy Points:
    26
    Jep, kyllä varmaan itsekkin sen Nebulan mallin ostan. Olisi vain ollut kiva kuulla, mitä mieltä siitä on ihan käytännössä oltu.

4. jeppes

jeppes Member

Trophy Points:
    11
  5. MaxPaine

MaxPaine Guest

Last edited by a moderator: Jul 25, 2004
  6. jeppes

jeppes Member

Trophy Points:
    11
  7. _wilu_

_wilu_ Member

Trophy Points:
    11
    Mulle väitettiin, että hauppaugen tekstit saa näkyviin kolmannen osapuolen softilla ja vähintään silloin kun uudet ajurit päivitykset tulee sivuille... Kumpikin on digikorttien parhaimmistoa, mutta Nebulan softat ovat ylivoimaisia edelläkävijöitä...

8. MaxPaine

MaxPaine Guest

oho, en tosiaan huomannut lukea noin pitkälle. johtui väsymyksestä :) (kello oli jotain yli kolmen yöllä). oli tosiaan ihan hyvä viestiketju, kun vähän tarkemmin tutustuin nyt päivällä.
    _X_X_X_X_X_[small]Max Paine[/small]

Last edited by a moderator: Jul 26, 2004

Share This Page