Ostin äsken need for speed collectors edition paketin ja asenteln most wantedin ihan normisti, eikä ollut minkäänlaisia ongelmia. Yritin pelata, ruutu meni mustaksi vasempaan yläkulaan tuli hiiren kuva, mutta ei toiminut... tehot pitäisi riittää helpostikkin, ne olen tarkistanut, näytönohjaimen ajureista en osaa sanoa mitään, enkä tiedä mistä etsieä päivityksiä, kokeiltu järjestelmävalvojana... jotta saan mustan ruudun pois, pitää käyttää Ctrl+alt+alt gr+del nappuloita, ja sieltä sitten sulkea ohjelma, ruutuun tulee että ohjelma ei vastaa... Kiitos jo valmiiksi kaikille auttaneille! =) Käyttis on vista.
Siis peli ei käynnisty ollenkaan? On vielä pakko kysyä, oletko kokeillut Undergroundeja? Katsos itselläni oli ja on edelleen vähän ongelmaa
Peli käynnistyy, aluksi tulee keskelle näyttöä Need For Speed logo ja sitten kokonäyttö menee mustaksi ja hiiren kuva vasempaan ylälaitan Läppärillä pelailen Tiedot tässä: -Ati Radeon Xpress 1200 -Amd Tutorion 64x2 mobile technology TL-56 1.80GHz -Ram n.2000mt -32biittinen Can you run it, sieltä katselin että koneen tehot pitäisi riittä helposti Vai voiko se riippua siitä että tuo peli vaatii directX 9.0 ja mulla on 10.0
Ei kai tohon can you run sivustoon kovin sokeasti kannata uskoa. Edit: Niin en kyllä osaa auttaa asiassa, itsellä toimii nfs:most wanted ja käyttis on win7, päivitin kylläkin pelin 1.3 versioon.
anteeksi tyhmyyteni, mutta miten pelin saa päivitettyä? Vai voiko se riippua siitä että tuo peli vaatii directX 9.0 ja mulla on 10.0
Eijeih... DirectX 6 pelitkin pyörii DirectX 11, joten sillä ei oo merkitystä. Ne on taaksepäinyhteensopivia, joten jos DX-versiosi on isompi kun vaadittu niin sen osalta pitäs pyöriä.
Nyt kun asensin nfs underground 1 , siihen tulee vain Play Check for updates web ja viel jtn. ei ole installia, nyt kyllä tämä koko juttu kusee, koska välillä noihin ikkuinoihin tulee undergound kuvia, mutta tekstit ovat most wantedista =D
sama ongelma on underground 1 versiossa, muut versiot ovat asentuneet hyvin mutta eivät vain toimi "Peli käynnistyy, aluksi tulee keskelle näyttöä Need For Speed logo ja sitten kokonäyttö menee mustaksi"
Itse en ole saanut toimimaan kuin yhden kerrallaan. Oletkin varmaan lukenut linkkini, joten huomaat, ettei EA:n tekninen tuki ole mistään kotoisin. Itse kuitenkin kehottasin sinuakin lähettämään sinne mailia, josko nyt olisi toinen ääni kellossa. Kirjota ettet ole ainoa, ja sillälailla, josko silläkin jo asia myönnettäisiin. Itsekin ajattelin kokeilla uudestaan. Jos saat jotain apuja, niin kerro ihmeessä tännekkin. On nimittäin itteäkin ottanu vähän päähän.