Menin tänään ostamaan kyseisen pelin ja sitten ku pistin levyn dvd asemaan ja piti alkaa asentamaan ni mitään ei sitten tapahdukaan...näyttää siltä että asema ei tunnista levyä...asensin uusimmat ajurit mutta ei sekään auttanu...Onko muilla ollu samaa ongelmaa?Miten saisin pelin toimimaan?
Mulla on LG:n polttava dvd-asema,olen päivittäny aseman firmwaren... EA:lta apua olen kyselly mutta ei nekään osaa sanoa miten sais pelittämään...
Ennen kuin pystyin asentamaan pelin (Most Wanted) niin koneelta piti ensin poistaa nfs Underground 1 mikä mielestäni on tosi outoa...Install kohdalla vain luki et unistall vaikka peliä ei koskaan oltu edes asenennettu koneelle...Outoa vai mitä???
kokeile mennä ohjauspaneeliin ja sieltä lisää tai poista sovellus,vasemmasta reunasta lisää ohjelmia, lisää ohjelma cd levykkeeltä.itselläni on käynyt monta kertaa sillain että ei tapahdukkaan mitään vaikka automaattinen käynnistys on päällä ja dvd asema päivitettynä
Ja tuo underground 1:sen ongelma johtuu siitä että peli on jostain kumman syystä jäänyt windowsin järjestelmä rekisteriin,ja näin ollen luulee että peli on vieläkin asennettuna Cleanreg on ohjelma jolla pystyy poistamaan vaikkapa kaksi vuotta vanhoja pelejä rekisteristä
Asema lukee : CD-R , CD-RW , DVD-RAM , DVD-ROM , DVD-R , DVD-RW , DVD+R , DVD+RW , Asema kirjoittaa : CD-R , CD-RW , DVD-R , DVD-RW , DVD+R , DVD+RW
Kokeiltu tuotakin on mutta ei toimi...Alkaa vähän tuntua siltä että peliä mun koneella ei saa toimimaan...
Saisinko aseman tiedot nii kaivan tiedot esiin sittä (Valmistaja,sarjanumero sekä tiedon siitä mitkä ajurit olet asentanut)
Ota image siitä pelistä koneelle ja asenna daemon toolssilla ja sit toi sd4hiden taustalle niin sit pitäisi ainakin toimia