Need For Speed: Undercover REKISTERÖINTIKOODI??

Discussion in 'PC:n pelit' started by Djiarra, Jul 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djiarra

Djiarra Guest

Joo eli asensin Need For Speed Undercover varmuuskopion koneelleni. Eli poltin alunperin imagena DVR-R levylle ja laitoin koneeseen sisään ja asensin. Asennuksen alussa kysyttiin CD-Key:tä, joten hain netistä nopeasti ensimmäisen toimivan ja syötin kenttään, meni läpi. Sitten kun peli oli asentunut painoin valikosta Play ja peli latasi jotain, sitten se kysyy Rekisteröinti koodia, oletuksena kentässä oli sama jota jo aikaisemmin käytin, mutta tämä ei ollut muka oikea.

Kokeilin tämän jälkeen netistä n. 15 eri rekist. koodia, mutta mikään ei toiminut.

Joten mikä neuvoksi? Peli on asennettu jo koneelle mutta rekisteröinti koodi puuttuu... Asiakaspalvelua olen kokeillut jo - tuloksetta...

Joten olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa minua tässä ongelmassa.

PS. Jos jollain sattuu olemaan oikea REKITERÖINTI koodi niin sen voi lähettää YV:llä minulle =)

2. jkstone

jkstone Guest

Käytät sitä koodia, mikä lukee ohjekirjan takakannessa.

Tottakai se on jo hukkunut... ;)
    Wareohjeita ei muuten sitten saa täällä kertoa. Google niin tekee.

3. Djiarra

Djiarra Guest

Joo valitettavasti näin on päässyt käymään, ohjekirja ja muut manuaalit ovat hukkuneet :( Eli onko mitään vaihtoehtoista vaihtoehtoa ?

Last edited by a moderator: Jul 28, 2010
  4. umrej

umrej Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos ei asiakaspalvelustakaan tullut apuja niin se on aikalailla paska nakki :D
    Mitä me tästä opimme, pitäkää tavarat tallessa ;)

5. Betrayed

Betrayed Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Serialeja ei lähetellä yv:lläkään. Jos tuollaisesta jää täällä kiinni, on tunnuksen sulkeminen enemmän kuin todennäköistä, lukkoa.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page