On se aluksi mutta sitten tylsistyy ku se on aika samallaista toimintaa. HUOM!! MINUN MIELIPITEENI PELISTÄ!! Muilla se voi olla erilainen!
Jos ostat sen grafiikan takia niin suosittelen kyllä sitten ostamaan konsolille tai koneelle, koska se psp grafiikka on aina se pelkistetyin kun julkastaan peli monelle alustalle... Itselläni ei tuota peliä ole, mutta se on itsestään selvyys että jos grafiikan takia ostaa niin ostaa sitten konsolille tai koneelle.
Luultavasti tarkoitti onko PSP:lle muihin peleihin verrattuna hyvä grafiikka. Mutta aivan tottahan tuokin kommentti.
tietokoneessani ei varmaan oo tarpeeks tehoa pelata sitä peliä mutta voin kai ostaa sen pleikka kolmoselle
Aluksi oli hyvä peli, mutta lopussa alkaa hieman tylsistyttää,vaikka peli onkin aika lyhyt... Nettipeli plussaa, jos on WLAN-modeemia kotona...
Olen sanonut tämän jo varmaan 100 kertaa mutta paras (auto)peli on GTA: VCS PSP:lle! Ainakin NFS: Pro Street oli surkein autopeli jota olen kokeillut ja Carbon oli siinä ja siinä jaksaako sitä pelata. Kyseistä Undercoveria en ole kokeillut, mutta en usko että se on mitenkään ihmeellinen. Burnoutit on myös vähän tylsiä. Mutta autoauto pelinä Test Drive Unlimited on kyllä todella hyvä PSP:llä.
Itekkin oon digannut yllättävästi Burnout Dominatorista. Vertailu kohtia ei paljoa ole sillä sain reilu vko.sitten vasta PSP:ni Briteistä enkä ole pelannut kuin kolmea peliä. Mutta siihen nähden etten ennen oisi edes kuvitellut 5min kauemmin käsikonsolilla autopeliä pelaavani, mutta nytten jo tunti kertynyt ( ja locorocoon mennyt reilu 10tuntia )