miten saan neron suomen kieliseksi???laittakaa jottaa juttuu...???(sillee et kaikki ne lisä ohjelmat,esim soundtrax ois suomekielisii)???
http://www.nero.com/en/sp_file.php?sp_file=fin Tuolta niinq lataat ja sit asennat nii sit sulla on nero yhtäkkiä suomenkielinen eix jee???!!?!1111 _X_X_X_X_X_[small]Ei paskin, mutta heikoimmasta päästä.[/small]
ei niist oo mikää tehty nero 6.0.0.0:le!!!tiiätkö mistä sais nero 6.3... tai sit nero 6.0.0.0:le suomen kieliset tekstit???
Kyllä tost Pluggin antamast linkist löytyy nero kutosee suomi language packi. Mut se on eri asia saako sitä asennettua. Mä en oo ainakaa onnistunu.
joo en mäkää saannu asennettua sitä se sano vissii jotaa että pitäis asentaa demo tai jotaa.(jos oikein muistan.)
toimii ainakin mun konessa toi suomen kieli varmaan siksi kun on aito ohjelma. onko teillä uusin ohjelma päivitys asenettu siis se pää ohjelma. _X_X_X_X_X_[small]pentium 4 3.2 ati9600xt nokia210t salora420c humax1201c[/small]
jos tarkoitat tota neroa niin hae esim. afterdawnin ohjelmat tai neron omilta sivuilta. _X_X_X_X_X_[small]pentium 4 3.2 ati9600xt nokia210t salora420c humax1201c[/small]
ohjelmat-hae ohjelmia-haku sana nero . pitäs tulla lista missä on nero 6.3 ja jotain muita esim plugeja.sieltä vaan imuttamaan. tietysti muuten siinä kun lataa neron tietokonella niin muistaksen vasemmassa laidassa on painike jossa lukee nero kun siitä painaa niin tulee valikko josta saa koneen tarkistamaan itse päivityksiä. jos päivityksiä sitten on niin sihen tulee linkki päivitys sivulle. _X_X_X_X_X_[small]pentium 4 3.2 ati9600xt nokia210t salora420c humax1201c[/small]
se paketti 1 on tärkein ,neron sivulta. _X_X_X_X_X_[small]pentium 4 3.2 ati9600xt nokia210t salora420c humax1201c[/small]
asensin Neron 6.3.1.2.0 ja hain kielipaketin, mutta Nero Cover Designer ei suostunut muuttumaan suomenkieliseksi. Asensin kaikki uudestaan, sama. Osaisko kukaan auttaa, koska siellä ei ole myöskään pohjien mallia.