Nero express + ääni

Discussion in 'Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi' started by Moguli, Feb 15, 2007.

1. Moguli

Moguli Member

Trophy Points:
    11
    Pyydän nyt heti syntejäni anteeksi, jos kirjoitan väärälle keskustelualueelle. Olen ensikertalainen, eikä oikein mikään lukuisista otsikoista vastannut aihetta. Ohjaattehan oikealle tielle jos näin on!

Eli, mulla on Nero express 3.1.0 ja olen ottanut eri musiikki dvd:stä varmuuskopioita koneelle. Tilan säästämiseksi muuttaisin ne vcd muotoon ja yleensä tämä onnistuukin, mutta joidenkin levyjen kohdalla ääni ei tule mukana kun siirrän tiedoston Neroon. Ohjelma valittaa joskus jonkin lisäosan puuttumisesta, mutta en osaa englantia tarpeeksi hyvin saadakseni infoa asiasta netistä.

Osaatteko neuvoa miten saisin äänen mukaan?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Nerollako teet tuon DVD-Video -> VCD muunnoksen?
    EDIT:
    Jos teet niin kannattaa kokeilla vaikka TMPGEnc:illä muuntaa ja poltto vain Nerolla. Tietenkin Nerolta voi ostaa sen puuttuvan plugarin.

Last edited: Feb 16, 2007
  3. Moguli

Moguli Member

Trophy Points:
    11
    Eli tarkoitus ei ole polttaa mitään vaan ainoastaan editoida videota (leikata biisit keikkadvd:tlä erilleen) ja tallenttaa ne koneelle vcd muodossa. Nythän ne ovat VOB-tiedostoja.

En saa tuota TMPGEnc:tä hyväksymään VOBeja. Onkohan olemassa joku tietty versio, joka tukee niitä.

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Itsellä hyväksyy, mutta se johtunee varmaan siitä kun on PowerDVD asennettuna (WinDVD:n asennus kelvannee myös).

AVIdemux toiminee kanssa. Auto -> VCD valinnalla saa automaattisesti oikeaan muotoon.

Share This Page