Nero ja SVCD vielä kerran

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by Spotter77, Jul 29, 2003.

1. Spotter77

Spotter77 Guest

Olen lueskellut tässä vanhoja viestejä Nerosta ja SVCD:stä.

Onko Nero todella noin kädetön SVCD:n poltossa. Tuntuu että vähän jokaisella on ongelmia SVCD:n poltossa Neroa käytättäessä.

Eilen yritin polttaa DVD2SVCD:n tuottamia imageja nerolla TDK:n 80min levyille ja kahdessa neljästä polton lopuksi Nero sylki ulos pinon erroreita. En kirjotellut virheilmotuksia ylös enkä muista niitä tarkalleen, mutta lausahdukset CD-Writer invalid writestate ja CD-Writer could not perform EndTrack tuli vastaan.

SVCD:n tuottamat pieleen menneet imaget oli 805mb:n kokosia ja mikäli vielä osaan sektoreita laskestella tuon pitäisi mennä SVCD:nä 80min levylle ilman overburnia.

Neron lisäksi mulla ei ole muita polttosoftia kuin CloneCD. Jos seuraavaksi sillä yrittäisi imagea poltella. Kiljaskaa jos on huono idea.

2. Pehmo

Pehmo Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on toiminut _aina_. Kumma juttu, että muilla ei toimi? Kuulostaahan toi vähän oudolta, mutta niin se vaan on. Poltin on 8x HP 8100i. Koita polttaa hiljempaa? Jos ei ole kiire, niin 1x kehiin vaan. En kyllä tiedä mikä on nopeuden vaikutus noissa uusissa polttimissa laatuun.

3. metal_man

metal_man Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on nero toiminut aina moitteettomasti, ja nerovision 2 on aivan loistava ohjelma (S)VCD levyjen authorointiin ja polttoon. Ohjelma kääntää itse avit oikeaan mpeg muotoon, mukaanlukien AC3 äänet.

4. LukeWader

LukeWader Regular member

Trophy Points:
    26
    mikähän mulla on vikana,kun tolla nerolla onnistuu SVCD mut kun tekee VCD niin meneepi nero tilttiin ?

5. Spotter77

Spotter77 Guest

Noh...ongelma näyttäisi olevat enimmäkseen VCDImagerin tuottaman SVCD-imagen poltossa. Ei Neron SVCD:n muodostuksessa. Errori on tosin kerran ilmaantunut itse Neron luomaa SVCD:tä polttaessa.

Empä ole vielä kokeillut Nero 6:sta ilmeneekö siinä samaa ongelmaa. Toivottavasti ei.

Vanha kunnon FireBurner toimii, joten polttelen sillä.

6. jurp2

jurp2 Member

Trophy Points:
    11
    Joo, mulla toimii aina. Nero versio 5.5.10 ja jotain, mutta kun yritin 5.5.0.0 ni ei toimi.

Share This Page