Kun yritän tehdä video-dvd:tä niin kun olen painamassa burn-nappia (NeroVision Express 2 SE) niin se valittaa "there is not enought space for the temporary files at the specifield location".Suomeksi siis että tilaa ei ole tarpeeksi jossain mutta missä?Dvd:llä on vielä tilaa sekä kovoilla.Asema kyllä polttaa dvd:tä.Levy on dvd-rw.
luultavasti c-asemalla => mihin ikinä Nero:ssa sitten tempi kansio on määritelty... Miten olet sitä polttamassa? Onko sinulla jo dvd filut ja yrität vain polttaa niitä? Vai onko tuo joku "konvertoi dvd filuiksi ja polta sitten" tyyli? => tämä vaatii ainakin paljon väliaikaista levytilaa.
Hmmm...taisin selvittää ongelman.Huomasin että c-aseman tila on vähissä (180mt) ja vähittäismäärä 800mt.Täytyypi poistaa tiedostoja..vai voiko tempin siirtää toiselle kovolle? Joo siis suoraan oon polttamassa levylle kun oon luonut menu-valikot ja muuta.
tuossa englanniksi miten default temp-hakemiston voi vaihtaa: To change the system's default directory for cached files, reset the TEMP environment variable, as follows: Open the Control Panel. Select System. Select the Advanced tab. Click Environment variables... Select TEMP from the System Variables list. Click Edit. Enter a new Variable Value, and click Ok.
Riippuen vähän miten homman tekee,niin Nero Vision Express saattaa tarvita erittäin runsaasti levytilaa.Käypä tsekkaamassa,ettei kansiossa C:\documents and settings/Name/Omat tiedostot/NeroVision/ImportedVideo ole jäljellä vanhoja tarpeettomia filuja.
Oikeastaan tämä on eka poltto dvd:lle kun sain tämän aseman(polttaa musiikkia mainiosti), niin siis noita filuja ei ole mutta silti tulee teksti.