Nestra

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by ULT, Dec 7, 2005.

  1. ULT

    ULT Member

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen sitten aika sählä vielä näitten Linuxien käytössä joten älkää ihmetelkö.

    Distro: Ubuntu 5.10

    Niih. Asia oli semmonen, että latasin Nestran (http://nestra.linuxgames.com) tuolta sivuilta ja tallensin sen omaan kotikansioon. Avasin sen 'pakettienkäsittelyohjelmalla' ja purin sen sisältämät tiedostot Koti/Nestra kansioon. Nestra on siis NES emulaattori linuxille.

    Haluisin tietää miten tota emulaattoria oikein käytetään kun en saanut itse oikein otetta siitä. Meinaan ku en saanu sitä edes millään avattua. Kai siihen kuitenkin käy ne samat rom tiedostot mitä oon Windowssissa käyttänyt? Tosta mukana tulleesta Readme tiedostostakaan ei ollut oikeen apua. Että jos joku viitsis sen verran helppiä, että asentais ton ja kertois sitten mulle miten sitä käytännössä käytetään.

    Nii ja sitten jos joku tietää jonku sivuston missä olis jonkilaisessa listassa noita konsoli komentoja ni olisin kiitollinen (eikä välttis täydy olla listassakaan :p).
     
  2. neggis

    neggis Regular member

    Joined:
    Jun 18, 2004
    Messages:
    501
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ensimmäinen mikä pisti silmään tuola nestran sivuilla oli
    "December 14, 1999 - Version 0.66 released! "
    Eli melkoisen vanha softa on kyseessä, mutta se ei välttämättä tarkoita etteikö softa toimisi. Varsinaiseen kysymykseen en tiedä vastausta.
     
  3. juppe22

    juppe22 Active member

    Joined:
    May 27, 2002
    Messages:
    2,660
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66

Share This Page