Windowsin päivityksessä on tullut uusi .NET Framework -versio, joka todennäköisesti aiheuttaa ongelmia koneessani. Miten tarkistan, mikä versio minulla on? Miten saan palautettua edellisen version?
Miksi luulet että tuo WinUpdate:ssa tarjolla oleva uusin 3-versio aiheuttaisi ongelmia. Itse olen sen asentanut kolmeen koneeseen eikä ole ollut mitään ongelmia. Aikaisemmin asennetut versiot (1.1 ja 2) näkyvät Ohjauspaneelin >Lisää tai poista sovellus -valikossa.
Ohjauspaneeli -> Lisää tai poista sovellus. Versiot 1.1 ja 3.0 kannattaa antaa jäädä, 2.0 on 3:n myötä turha.
Tietokone on liitetty toiseen laitteeseen. Tämän laitteen (pc:llä oleva) ohjelma ei enää käynnisty käyttäjätunnuksella, jolla se on ennen toiminut moitteettomasti. Toisella tunnuksella, joka ei ennen päästänyt ohjelmaan, pääsee nyt. Ongelma kuulemma johtuu nimenomaan uudesta 3-versiosta. 2-version palauttamalla pitäisi taas toimia.
Joo tuosta en tiedä, mutta 3:n korvaa 2:n noin yleensä ainakin. Poista ja kokeile, onnistuu em. Lisää tai poista sovelluksella, ja haet 2:n uudestaan.