Netin nopeus alentunut ja vaihtelee huimasti

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Donut200, Jan 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donut200

    Donut200 Regular member

    Joined:
    May 7, 2009
    Messages:
    232
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Moi.Minulla on siis sellainen ongelma että nettini nopeus pomppii kokoajan.Ennen tätä nopeus oli aina n. 8 megaa.Tänään kun tein testin noin 2 tuntia sitten nopeus oli 10 KILOTAVUA, ja sen kyllä huomasi.Nyt kun tein testin, se näytti ensin 5 megaa,sitten 3 megaa, ja nyt näytti 134 kilotavua.Modeemini on Netgear CG834WG.Purkin Wlan pelaa vielä huonommin, nopeudet ovat vieläkin alhaisemmat.Minulla on myös sellainen ongelma, että kun yritän laittaa suojauksen päälle, läppärini(Acer Aspire 5535)ei tunnista suojausta.Olen koittanut sekä WPA,WPA2 ja WEP suojauksia.Nyt Wlan on suojaamattomana, mutta piilotettuna.Auttaisiko jotenkin koko modeemin täydellinen resetointi?Miten tämä tehdään tähän modeemiin?Käyttöohjeet ovat hukkuneet minulla johonkin, mutta pääsen kyllä modeemin sujausasetuksiin selaimella.Toivottavasti joku osaa auttaa.Kiitos !

    EDIT:Myös ehdotuksia uudesta modeemista saa laittaa.Purkissa pitaisi olla myös Wlan, ja ei pelkkä tukiasema.Liittymä on 10 megan laajakaista Soneralta.Asun kaapelitaloudessa, eli pitää olla kaapelipurkki.Olisi hyvä että tukisi niitä uusia standardeja, ja että olisi helppo jakaa esim. tulostin.
     
    Last edited: Jan 7, 2010
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page