Hankin juuri vähän aikaa sitten welhon 10mb netin ja olen ihmetellyt youtube videoiden latautumisen hitautta. Joudun silti odottamaan, videon latautumista eteenpäin. Katson videoita 360p ikkunassa. Onko netin nopeudessa häikkää vai onko tämä ihan normaalia, sillä 2mb:n netillä oli samoja ongelmia?? Onko olemassa jtn ohjelmaa joka nopeuttaa tai jtn??
Mahdollinen palomuuri/virustorjunta voi hidastaa, jos on liian "tiukalla" suojaukset. Oli vähän saman tapainen ongelma, että videot latautuivat todella hitaasti. Syypää löityi F-secure 2009. Vähän tiputti suojaus tasoa, niin johan rupesi data taas liikkumaan vikkelään.
Silloin kun F-secure oli itsellä käytössä niin "Scan web-traffic for viruses" hidasti hurjasti nopeutta. En nyt muista tarkalleen oliko juuri tuolla nimellä se asetus, mutta se koski kuitenkin liikenteen scannaamista.
Joo-o. Kyllä toi Youtube on hidas ihan omasta takaa jo. http://www.speedtest.net/ Toi on ihan hyvä testeri.
Jep. Kiitos vastauksistanne, itellä on avast:in ilmanen virustorjunta... ja kokeilen jtn säätöi mut huonol menestyksellä kokeilin myös speedtest sivustoa ja se ilmoitti että minulla olisi 9mb/s eli hyvältä näytti. Olisiko vielä jtn niksejä??!
Eipä muuta tule mieleen kuin tyhjentelet selaimen historiatiedot, välimuistin ym. Tuosta nyt tuskin mitään apua on, mutta ei haitanne kuitenkaan. Et ole ainoa, jolla bufferointi jäätää, joten googlettelemalla löytyy kanssaihmisiä. Ja löytyyhän täältä viestiketju aiheesta. Minulla ei valitettavasti enempää vinkkejä.