Netistä ladattu portal 2

Discussion in 'PC:n pelit' started by RedMoon1, Nov 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RedMoon1

RedMoon1 Guest

joo siis, latasin tossa eilen torrentin kautta portal 2 ja sain sen jollakin tapaa toimimaan paitsi että, se kyllä siis käynistyy menee ihan alussa tulevista videopätkistä ohi mutta sitte ku siihen tulee semmonen kuva jossa lukee portal 2 ja sen pitäs jähtee lataa sitä peliä, ni se vähän aikaa jää jumittaa siihen, missään ei näy sitä "lataa/loading" palkkia tai juttua, menee pimeäks ruutu, sitten takasin työpöydälle ja kone antaa tällsen tekstin ruudulle: "portal2.exe lakkasi toimimasta" en tiiä miks se peli temppuilee, oon tehny omasta mielestäni kaikki oikein, ja ku se peli ol valmiina SKIDROWina... liikenisikö teiltä neuvoja että mikä voisi olla vialla :D en itse ole mikään suurikaan tietokone nero, tajuan ehkä vähän päälle perusasioiden, mutta sekään ei riitä taas vaihteeksi siihen että tajuaisin mikä olisi vialla....
    nii ja siis mulla on käytössä 17tuumanen ASUSin läppäri jos kysytte mikä kone mulla on, ja käyttöjärjestelmä windows XP

Last edited by a moderator: Nov 23, 2011
  2. Rikama

Rikama Regular member

Trophy Points:
    26
    *modedit viimenen kerta ku viljelet tota kissakuvaa, kerran se oli "ihan hauska" - Betrayed*

Täällä ei ole sallittua vastata warekeskusteluihin, joudut etsimään vastausta muualta. Suosittelen lähintä pelikauppaa.

Last edited: Nov 23, 2011
  3. Donut200

Donut200 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei noin mahtavaa peliä saa warettaa. ;(

4. LukeWarm

LukeWarm Member

Trophy Points:
    16
    Steamissä on kallista ellei ole tarjouksessa mutta esim. coolshopista saa 25e ja ilmainen kotiinkuljetus. Ostettiin samalla kaverille kans, pirun hyvä tuo co-op moodi, tiedä edes toimiiko pilipali wareissa tuo osa-alue. Ja official soundtrackin voi ladata ilmaiseksi pelin omilta sivuilta.

5. nRT

nRT Regular member

Trophy Points:
    26
    Steamin 29? ei ole paha hinta portal 2:sta. Jos jostain syystä kuitenkin tuntuu liian kovalle hinnalle, niin jouluun (ja joulualennuksiin) on vain kuukausi aikaa. Tai tilaa jostain muualta, jos löydät halvemmalla.
    Katsotaan mitä mieltä modet ovat aiheen jatkosta.

6. Betrayed

Betrayed Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Waretettujen pelien helpdesk lienee jossain ihan muualla, kokeile kysyä vaikka Valvelta.

Tarvitseeko edes sanoa?

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page