joo siis, latasin tossa eilen torrentin kautta portal 2 ja sain sen jollakin tapaa toimimaan paitsi että, se kyllä siis käynistyy menee ihan alussa tulevista videopätkistä ohi mutta sitte ku siihen tulee semmonen kuva jossa lukee portal 2 ja sen pitäs jähtee lataa sitä peliä, ni se vähän aikaa jää jumittaa siihen, missään ei näy sitä "lataa/loading" palkkia tai juttua, menee pimeäks ruutu, sitten takasin työpöydälle ja kone antaa tällsen tekstin ruudulle: "portal2.exe lakkasi toimimasta" en tiiä miks se peli temppuilee, oon tehny omasta mielestäni kaikki oikein, ja ku se peli ol valmiina SKIDROWina... liikenisikö teiltä neuvoja että mikä voisi olla vialla en itse ole mikään suurikaan tietokone nero, tajuan ehkä vähän päälle perusasioiden, mutta sekään ei riitä taas vaihteeksi siihen että tajuaisin mikä olisi vialla.... nii ja siis mulla on käytössä 17tuumanen ASUSin läppäri jos kysytte mikä kone mulla on, ja käyttöjärjestelmä windows XP
*modedit viimenen kerta ku viljelet tota kissakuvaa, kerran se oli "ihan hauska" - Betrayed* Täällä ei ole sallittua vastata warekeskusteluihin, joudut etsimään vastausta muualta. Suosittelen lähintä pelikauppaa.
Steamissä on kallista ellei ole tarjouksessa mutta esim. coolshopista saa 25e ja ilmainen kotiinkuljetus. Ostettiin samalla kaverille kans, pirun hyvä tuo co-op moodi, tiedä edes toimiiko pilipali wareissa tuo osa-alue. Ja official soundtrackin voi ladata ilmaiseksi pelin omilta sivuilta.
Steamin 29? ei ole paha hinta portal 2:sta. Jos jostain syystä kuitenkin tuntuu liian kovalle hinnalle, niin jouluun (ja joulualennuksiin) on vain kuukausi aikaa. Tai tilaa jostain muualta, jos löydät halvemmalla. Katsotaan mitä mieltä modet ovat aiheen jatkosta.
Waretettujen pelien helpdesk lienee jossain ihan muualla, kokeile kysyä vaikka Valvelta. Tarvitseeko edes sanoa?