Netti ei toimi ja muuta vikaa

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by _sebb_, Apr 22, 2007.

1. _sebb_

_sebb_ Regular member

Trophy Points:
    28
    Mulla on pakard bell konepaketti tässä linkki http://support.packardbell.com/fi/item/?sn=119695170315&g=1400
    Sen jälkeen ku mä ostin tän viime jouluna niin tää on alkanu tekemään niin että kone ei käynisty windows logon jälkeen ku yrittää käynistää mutta käynistyy ku on yrittäny käynistää 10 kertaa.Netti ei toimi aina elikkä ku on netissä niin ku vaihtaa sivua sielä niin tulee se juttu jossa lukee jotain tekstiä ja ku sammutta sen ja laittaa uuden netti sivun niin tulee se sama teksti juttu.Mutta rupee toimimaan ehkä 20 min päästä tai niin että käynistää koneen uudestaan mutta css tomii :eek: .Eka mä suoritin osittaisen palautuksen pakard bell rekovery programmella mutta pian sen jälkeen tapahtui sama asia sitten mä suoritin täydellisen palautuksen pakard bell rekovery programmella mutta netti taas pätkii mutta koneen käynistyksessä ei oo viälä mitään vikaa mutta pelkään että niin tapahtuu taas . niin mikä oli käynistymisen ongelman syy ja miten ehkäsen sen että niin ei tapahdu taas ja mikä sen mahdollisesti aiheutti ??? :D

Last edited: Apr 23, 2007
  2. DimaWee

DimaWee Regular member

Trophy Points:
    26
    Kuulostaa vähän siltä että tämä sopisi paremmin tuonne wirukset ja haittaohjelmat osioon paremmin...

Onko koneessa:

1. Palomuuri - ZoneAlarm
    2. Virustutka - Avast
    3. Spyware tutka - Spybot S&D
    4. Sälänpoistaja - CCleaner

Jos ei noilla parane tai löydy mitään vikaa niin sitten kannattaa ruveta etsimään ongelmia rauta puolelta... Koneen pölytilanne kannattaa tarkastaa myös...

3. _sebb_

_sebb_ Regular member

Trophy Points:
    28
    joo mulla on 1. 2. 4. mulla oli alkuperäsesti f-sekuren virussuoja mutta vaihdoin sen noihin formatoinin jaälkeen :eek:

4. _sebb_

_sebb_ Regular member

Trophy Points:
    28
    en mä ihan uskois et olis pölyä ku tää kone on ihan uus :D Mutta mikä tota nettiä vaivaa ? :D

Last edited: Apr 23, 2007

Share This Page