Netti ei toimi kunnolla

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by GTAIVFAN, Apr 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GTAIVFAN

    GTAIVFAN Regular member

    Joined:
    Dec 24, 2008
    Messages:
    153
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Elikkäs, oon nyt ollu intissä noin 3kk ja en ole omaa pöytäkonetta sinä aikana itse käyttänyt. Ainoastaan äiti on sillointällöin käyttänyt. Mutta homman nimi on nyt tämä: Ennen kun lähdin inttiin netti toimi niin kuin pitää mutta nyt kun tulin kotiin lomille, netti ei toiminut oikeastaan ollenkaan. No, asensin vistan uudestaan ja kone toimii nyt hyvin ja nettikin paremmin, mutta edelleen ei niinkään hitautta, mutta netti katkeaa monesti yhtäkkiä ja sitten taas toimii. Windows päivityksiä se ei suostu lataamaan, tulee vain jotain että "windows ei voi ladata päivityksiä". Ja muutenkaan ei lataukset onnistu. Meillä on 8 megan netti, testasin nopeutta nopeustestin kautta, minun koneella se näytti nopeudeksi vain 173,7 kbps ja äidin kannettavalla sen mitä pitääkin eli rapiat 8000 kbps. Ja kyllä, olen koittanut vaihtaa koneiden nettijohtoja ja tulos on sama. Eli modeemi tai nettipiuha tuskin on rikki kun toisessa koneessa netti toimii. Minun veikkaukseni on että nettiasetukset on jotenkin ketuillaan. Kauheasti en nettiasetuksista ymmärrä, eli toivottavasti joku sai selvää ongelmastani ja osaisi auttaa mahdollisimman selkeästi. Kiitän kovasti jo etukäteen.

    EDIT:

    Tällähetkellä netti toimii muuten ihan ok, mutta ärsyttävästi tasaisin väliajoin netti pätkäsee pois päältä ja sitten toimii taas. Mistähän tämä voi johtua?
     
    Last edited: Apr 17, 2011
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page