Netti ei toimi täysin

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by pezzzz, Oct 14, 2008.

  1. pezzzz

    pezzzz Member

    Joined:
    Aug 23, 2008
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Aamusella ilmeni yhtäkkiä aivan ihmeellinen ongelma.
    Minulla on kaksi konetta, kannettava ja pöytäkone. Pöytäkoneessa netti toimii aivan täydellisesti, ilman mitään ongelmia, mutta kannettavassa, jossa tosiaan on langaton verkko, ei selaaminen onnistu.

    Olen koittanut Firefoxia, Safaria ja IE:tä mutta ei. Tulee vain, että sivua ei löydy ja "Selain ei löytänyt sivustolta annettua palvelinta."
    Ei siinä mitään, mutta Skype, torrent-ohjelmat ja sun muut toimivat täysin moitteettomasti. Pystyn soittelemaan jne. Panda-virustorjunnan ja Windowsin päivitys ei kuitenkaan onnistu.

    Olen yrittänyt löytää ongelmaan ratkaisua selailemalla muita ketjuja, joissa saman tapaisia ongelmia, mutten ole löytänyt ratkaisua. Voisiko, joku näistä asiosta paremmin perillä oleva, kertoa mistä ongelma voisi johtua?
     
    Last edited: Oct 14, 2008
  2. ruskea

    ruskea Member

    Joined:
    Mar 3, 2005
    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    itellä oli tossa maanantaina sellanen ongelma että kaksi pöytäkonetta tässä ja toisessa meni googlen avaamiseen 10min ku toinen toimi moitteettomasti... mulla siihen löyty ratkaisu ainakin siinä että oli kone, switchi ja adsl boxi sammutettuna pari tuntia, jonka jälkeen toimi normaalisti..
     
  3. pezzzz

    pezzzz Member

    Joined:
    Aug 23, 2008
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Sammutin tuossa yöksi kaikki, mutta ei auttanut, joten vaikuttaa että taitaa olla koneessa jotakin isompaa vikaa. Koitin tuossa muutaman kerran paluttaa järjestelmän, mutta tuli aina joku epätäydellinen palautus :/ Taitaa se kone olla muutenkin sen verran tukossa, että pitää kattoa, jos alustais koko pömpelin.
     
    Last edited: Oct 16, 2008

Share This Page