Netti hidas. Hjälp

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Nuggeli, Apr 14, 2007.

  1. Nuggeli

    Nuggeli Member

    Joined:
    Dec 31, 2006
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Elikkä nyt on käyny taas samanlailla kuin n. kuukausi sitten, ja sitä edellistä kuukautta ennen, eli nettitehot putoaa noin puoleen, eli mulla on 256 nopeudeltaan (Tiedän hidas). Edellisillä kerroilla kävi että se vika oli ensimmäisellä kerralla n. 3päivää ja viime kerralla 1pv. Olen kokeillut nopeus testereitä netissä, ja jotkun antavat tulokseski n 256 tai jtn, ja jotkin vaan n.150, eli mikä ion vikana ja miten voisi korjata. Tämä tulee aina yhtäkkiä. Pahoittelen epäselvää kirjoitusta ja kiitos tiedoista
     
  2. Nuggeli

    Nuggeli Member

    Joined:
    Dec 31, 2006
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Nettiyhteyteni on sitten Baana ja Olen huomannut että nopeuteni on ihan hyvä, mutta latency on jonkin testin mukaan 999. :/
     
  3. Nuggeli

    Nuggeli Member

    Joined:
    Dec 31, 2006
    Messages:
    15
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tiedän tämä on jo kolmas viesti peräkkäin, mutta huomasin että kone valittaa jostakin vajaasta tai puuttuvasta liitettävyydestä ja korjausta ei voi kuulemma suorittaa loppuun koska ip-osoitteen uusiminen tuotti hankaluuksia. Kiitän vastauksista
     
  4. Lihi

    Lihi Regular member

    Joined:
    Jan 17, 2007
    Messages:
    232
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Sen takia on olemassa viestin muokkaus, että voi lisätä tekstiä, jos kukaan ei ole vielä ehtinyt vastaamaan.

    Mitenkä nämä ongelmat edellisillä kerroilla korjaantuivat?

    Jos kone tuollaista valittaa, niin netti ei yleensä toimi silloin ollenkaan. Tuo valitus viittaa siihen että koneesi ei saa DHCP palvelimelta IP-osoitetta.
     
  5. juggeli

    juggeli Regular member

    Joined:
    Dec 20, 2005
    Messages:
    350
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tuo kuuluu asiaan jos on OPOY:n Baana nettiliittymä. IP osoite tulee nimittäin vain PPPoE yhteyden kautta eikä DHCP:llä suoraan.
     

Share This Page