Netti katkeaa kun päivittää Steamin serverilistan - mistä voi johtua?!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by MacDish, Jul 8, 2010.

  1. MacDish

    MacDish Guest

    Hei,

    Elikkäs minulla on tälläinen vähän erikoinen ongelma. Kun päivitän steamin serverilistan, ensimmäisellä päivityksellä serverit tulevat näkyviin. Kun päivitän uudestaan, serverit katoavat eikä niitä enää tule. Oikeastaan koko netti katkeaa muutamaksi minuutiksi eli selain ei toimi eikä mikään muukaan. Netti siis katkeaa vain minun koneesta, muissa koneissa se toimii ongelmitta.

    Mistä tälläinen voi johtua? Onkohan vika suht uudessa ADSL modeemissa (Zyxel P-660HW-D1), koska edellisessä motukassa sitä ongelmaa ei ollut. Vai onkohan vika sitten minun koneessa? Ihmetyttää kyllä tälläinen, koska muuten netti toimii vakaasti mutta Steam serverilistan päivittäessä netti kaatuu pariksi minuutiksi.
     
    Last edited by a moderator: Jul 8, 2010
  2. Lateximan

    Lateximan Member

    Joined:
    Nov 20, 2009
    Messages:
    96
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Onkos sulla soneran netti? Käykö sillai että servuihin yrität mennä mutta et pääse ja netti katkeaa ja serverin infos lukee "Server is not responding". Eli siis soneran nettihän pätkäilee aika useesti esim minullakin.
     
  3. MacDish

    MacDish Guest

    On soneran. Eipä ole sellasta ongelmaa ollut, paitsi siinä vaiheessa kun netti katkeaa, ei vielä ensimmäisen listan päivityksen jälkeen mutta toisen :p
     

Share This Page