Netti katkeaa

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by w1lduilia, Feb 3, 2010.

  1. w1lduilia

    w1lduilia Member

    Joined:
    Nov 5, 2007
    Messages:
    39
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    ELi siis , netti katkeaa VAIN mun koneella , mutta muilla toimii. Modeemissa ei pala "4" jossa on mun netti piuha kiinni. Modeemin boottaaminen ei auta , ei mikään muu auta kuin kone on käynnistettävä uusiks, Sitten palaa "4" ja netti toimii mulla taas. Mistä tämä johtuu? Tämä on todella ärsyttävä kun pitää moneen kertaan käynnstää kone uusiks.
     
  2. Tombah1

    Tombah1 Guest

    Elikkä netti katkeilee itsekseen ja Soneran 3G verkko käytössä, sinne kaveri soitteli mutta apuaha sieltä ei saatu juuri yhtään, Acerin tekniseen tukeen otettiin yhteyttä ja vastaus oli tämmönen:

    3g modeemin virhetoiminto. Ainakin Soneran kytkykoneissa. 3gmodeemi lopettaa toiminnan ja
    ilmoittaa tuntemattoman virheen ja palomuuri ilmoittaa ettei modeemia/yhteyttä tueta.
    Syy: Windows updatessa on ko. modeemin ajuripäivitys,
    joka latautuu osin mutta, koska laite on käytössä se aiheuttaa yhteyden katkeamisen
    ja modeemin jumiutumisen. Toiminta palautuu vasta koneen uudelleen käynnistämisen jälkeen.
    Koneen alkukäynnistyksen ja windowsin lautauksessa , mikäli sim kortti on asennettu ja
    netti yhteys kytkeytyy 3 g modeemin asennus epäonnistuu. Samoin käy koneen päivittyessä windows updatessa.
    Mahdollinen korjaus? Ajuri ladattava koneelle,
    ja asennettava siten ettei modeemi ole käytössä (off line/ safemode)?


    Eli mikähän ajuri ladataan ja mistä, kone on uusi eli ei siinä vikaa.. vastauksista kiitosta.
     
  3. w1lduilia

    w1lduilia Member

    Joined:
    Nov 5, 2007
    Messages:
    39
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Jaa , nyt ilmeni jotain ihan uutta. Elikkä , yritin ladata päivitystä ipod touchille , 1 % ladattu , samantien netti katkesi. Yritin katsoa youtube videota , samantien katkesi. Yritin ladata uutta itunes versiota , samantien katkesi. Mikä helvetti tässä on? Muilla se EI katkea vaikka lataisi koko helvetin leffan.
     

Share This Page