En oo ihan varma mitä tossa tapahtu kun itse en ollut mukana mutta nuo vaihto tuota näyttöä tuohon koneeseen ( sellasta paksua toisen paksun tilalle ) ja kun se näyttö oli sitte kiinni ja toimi yms niin netti ei sitten vaan toiminut, näytön vaihtoa ennen toimi, nyt ei, vaihdettiin toinen näyttö takas, ei silti toimi. Kummatkin koneet on kiinni samassa modeemissa ja koska mulla toimii niin ei netissä itsessään pitäisi olla mitään häikkää. Elikkäs mitään ideoita kenelläkään ? Kiitos jo etukäteen
Näytön vaihto ei todellakaan vaikuta millään tavoin verkon (netin) toimintaan. Kaapeli voisi olla irronnut tai irroitettu ja unohtunut laittaa takaisin paikoilleen.
Eipä ole ja se just kun ei näyttö mitenkään voi vaikuttaa.. Ja nyt kokeiltiin silläkin johdolla joka on mun koneessa eikä vieläkään pelitä. Ja jos ohjauspaneelista kattoo niin verkkokortin ( eikä minkään muunkaan ) kohdalla näy huutomerkkiä..kaikki toimii niinkuin pitäisi..
No nyt kyllä meni oudoksi eikä tätä enää järjellä voi käsittää :d... Tietäiskö kukaan ? Meinaan...Mun koneella toimii netti, oli se sama sitten missä portissa se mun johto on ( 1 - 10 ). Toisella koneella ei toimi netti vaikka olisi minun johdolla kiinni ihan missä portissa vain. Sitten kokeiltiin toista konetta siihen..sama, ihan sama ongelma. Noh..hakivat naapurista lainaan heidän modeemin ja kyllä sitten toimi missä tahansa portissa se toinen kone..En tiedä toimiko tämä kun nukuin silloin eikä tämä kone ollut kiinni siinä modeemissa. Joka tapauksessa.. Miksi toisella koneella ei toimi millä tahansa johdolla ja vaikka olisi eri kone niin ei toimi, mutta tämän koneen netti toimii... Ei vaan pysty käsittää
En..Windows 2000 kyseessä eikä sieltä löydy '' Korjaa '' nappulaa..ja se on eng. kielinen muttei ole kuitenkaan sitä nappulaa millään kielellä.
En enää juurikaan mitään 2000:sta muista mutta löytyykö local area connection ikonin (muistaakseni luki noin)alta valikosta kun hiiren oikealla näpäyttää, jos ei niin tarkasta että valikon ylin vaihtoehto on enable ja ominaisuuksista voisi katsoa että ip-osoite haetaan automaattisesti