Terve, mul ois sellanen ongelma et netti ei toimi, vaikka nettiboksissa palaa ne valot mitkä kuuluuku eli internet, dsl, Ethernet, ja tietysti power, eli pitäis päästä nettiin, mutta ei pääse. Oikeeseen ala kulmaan tulee sellanen keltanen kyltti mis on huutomerkki ja siin lukee (englanniksi) limited or not connectivity, jos oikeen muistan. Ja annoin sen olla ihan kiinni 1 yön, eli virrat pois, mutta ei auttanut sama vika, no sit painoin reset nappulaa, ei auttanut. Koitin kaverin modeemia mun konees ja heti toimis, eli kannattaisko mun ostaa uus modeemi vai saisko ton mun modeemin kuntoon ? Mikä ois vikana, Kiitos jo etukäteen
okei.. no tuodon ei sitten uutta firmwarea löydy kun on joku ihmeen elisa modattu laatikko. noh kun resetoit boksin niin painoithan sitä pikkusta nappia pohjassa n. 10 sek? joku tuolla yhdellä foorumilla antoi tällaisen ohjeen: 1. Laitteeseen virta päälle. Kaapelit voi jättää kiinni 2. Etsi pohjasta Reset-nappi 3. Paina kynällä nappi pohjaan kunnes Power -valo alkaa vilkkua 4. Kun Power -valo vielä vilkkuu, päästä nappi jos ei auta niin sinulla kun on luultavasti elisan netti? soita elisan johonkin tukeen ja kysy niiltä mikä voisi auttaa.. muuten onko boksi joskus toiminut? milloin ongelmat ilmeni ja mitä silloin teit?
Joo, et illal toimi, mut sit aamul ei toiminu tuli se teksti limeted or not connectivity. Soneran netti on (vaihdettua 2viikkoa sitten)
jos tuo modeemin buuttaus ei auta niin soitappa soneralle ja kysy oisko vika niiden päässä.. sekin on mahdollista varsinkin kun sonerasta kyse..
Kaverilla oli samantapainen ongelma vähän aikaan sitte.. Se korjautu ku ajo Winsock fixin joka korjaa just tällasia ongelmia.. Jos vika ei oo sonerassa kannataa harkita tuota ohjelmaa.. Oon itekkin sitä joskus kokeillu vaikka mitään ongelmia ei oo ollu.. se vaan korjaa rekisteri arvoja.. ei siitä haittaa varmaan oo..