Löytyisikö apua tällaiseen ongelmaan. Kun käynnistän Utorrentin, nettiselain alkaa hidastelemaan ja pätkimään. Olen tehnyt portinohjaukset ohjeiden mukaan. Modeemina toimii zyxel p-660hw-d1 ja käyttöjärjestelmänä Windows 7
Täällä ois samanlainen ongelma. Joskus utorrent lataa iloisesti katkeilematta, mutta useimmiten netti ja mese pätkii muutaman minuutin välein. Voisko ongelma johtua operaattorista? Täl hetkellä DNA:n 10/10 ja modeemina Ciscon 575 LRE ja Buffalo Airstation. Käyttis Win 7 Pro 64-bit ja utorrent versio 2.0
Minulla käy samalla tavalla, tai nettiä (DNA 8/1) ei voi ollenkaan käyttää jos lataan maksiminopeudella, Puttyn ssh sessio jäätyy kokonaan (Kun pysäytän latauksen, putty palautuu ennalleen heti, ja lataa kaiken mitä tapahtui jäätymisen aikana :E), msn heittää ulos kokoajan, sivut ei lataa ym.
Kuten munkki666 tuossa jo sanoikin, vähän "maalaisjärkeä" kehiin... Esim. 8/1 netillä laittaa max. latausnopeudeksi 7 Megaa ja max. lähetysnopeudeksi vaikka 25-40 kt/s. Varmasti riittää tämän jälkeen kaista kaikenmaailman lolmeseille sun muille.
k kyllä minulla ennen irssi toimi ja netti latasi sivuja samalla kun latasi. Mutta uskon että syy on modeemin, se on joku hakpa purkki ja ei taida kestää niin montaa yhteyttä kerralaan. Ensimmäisenä epäilin QoS:ia mutta sen disabloiminen ei vaikuttanut asiaan.
Täällä sama juttu, mutta netin nopeus vain 8/1 ja jos lataan utorrentilla jotain yli megalla koko netti katkeaa heti ja joutuu manuaalisesti nostaa pystyy.
Hmm, korjasin tän ongelman asentamalal eri W7:N :E (Eri dvd, tuossa toisessa warepaskassa oli jotai vikaa) inb4 b&.
lähetysnopeus liian suuri. Itel o 2MB netti ja kun lähetän 50kbps niin netti ei toimi. Pistän yleensä sen hieman pienemmäksi. Sinänsä jännä, et latausnopeus ei vaikuta yhtään.
oon laittanu lähetysnopeuteen nollan joten en usko että siitä on kii, ongelma esiintyy muutenkin jos avaan esim muutamia, yleensä 3-4 youtube videota samaan aikaan, netti katkeaa.
Niinhän se netti katkeaa/pätkäisee kun kaista loppuu. Eli sieltä µTorrentista vain lataus ja lähetys nopeuksia alemmas, niin johan luulisi pelittävän. Jopa omalla DNA:n 1megan mokkulalla pelittää, ei tietenkään jos on koko kaista varattu torrenteille, silloin ei pääse edes "irssiin"..
oon rajannu kaistaa siitä kun painaa oikeella ja sieltä muistaakseeni pienin vaihtoehto, on se kumma ku läppäril voi lataa tiedostoi 7 megalla mutta pöytäkoneen netti kaatuu yhden megan ylityksestä.